ماهان شبکه ایرانیان

۹ اتفاقی که در صورت شیک پوشی ممکن است برایتان رخ دهد

روزهای پنجشنبه تنها روزهایی هستند که قانون منع پوشیدن شلوار جین در ادارات لغو شده و می‌توانید به راحتی شلوار جین‌های راحت خود را بپوشید بدون اینکه کسی شما را بازخواست کند

روزهای پنجشنبه تنها روزهایی هستند که قانون منع پوشیدن شلوار جین در ادارات لغو شده و می‌توانید به راحتی شلوار جین‌های راحت خود را بپوشید بدون اینکه کسی شما را بازخواست کند. اما این قانون برای روزهای دیگر هفته صادق نیست. لباس های پاییزی مناسب برای محل کار را بخوانید و در ادامه با بنیتا همراه باشید تا 9 اتفاق خوب و بدی که در صورت شیک لباس پوشیدن ممکن است برایتان رخ دهد را باهم بررسی کنیم.

1- احساس اعتماد به نفس بیشتری می‌کنید

لباس شیک در محل کارCredit: Getty

پوشیدن یک کت زیبا می‌تواند این احساس را که در بهترین حالت خود هستید، در شما ایجاد کند. این نوع لباس پوشیدن حتی می‌تواند در طرز ایستادن شما هم اثر گذاشته و آن را بهبود ببخشد.

2- شاید وظایف مدیریتی بیشتری به شما داده شود

لباس شیک در محل کارCredit: Gabi Fresh

این نصیحت را همیشه به یاد داشته باشید که اگر یک شغلی را می‌خواهید باید متناسب با آن لباس بپوشید. در واقع با مرتب و آراسته نشان دادن ظاهرتان، روی شغل رویایی خود سرمایه گذاری می‌کنید. 

3- مورد تعریف و تمجید قرار می‌گیرید

لباس شیک در محل کارCredit: Getty

منظورمان این نیست که حتما باید لباس رسمی بپوشید بلکه منظور این هست که سعی کنید تا جای ممکن به جزئیات توجه کنید. از کیفی که روی شانه می‌اندازید گرفته تا مدل موهای دم اسبی‌تان. در این صورت مطمئن باشید که صد در صد مورد توجه همکاران ریز بینتان قرار خواهید گرفت. 

4- ممکن است از شما پرسیده شود چرا تا این حد شیک لباس پوشیده‌ای؟

لباس شیک در محل کارCredit: Getty

"آیا می‌خواهی مصاحبه کنی؟" این رایج‌ترین سوالی است که رئیستان ممکن است از شما بپرسد. بدانید که کمی راز داری به جایی ضربه‌ای وارد نمی‌کند بنابراین در پاسخ می‌توانید بگویید که هدف خاصی از انجام این کار نداشته‌اید و فقط لباس مورد علاقه‌تان را پوشیده‌اید.

5- ممکن است تاول بزنید

لباس شیک در محل کارCredit: Getty

کفش‌های پاشنه بلند اصلا راحت نیستند. اما با انتخاب یک کفش با پاشنه مناسب می‌توانید مطمئن باشید که اتفاق بدی برایتان رخ نخواهد داد.

6- شاید فکر کنند بعد از کار برنامه خاصی دارید

لباس شیک در محل کارCredit: Getty

درست است. داشتن ظاهر شیک و مرتب ممکن است این تفکر را در دیگران ایجاد کند که شاید بعد از کار عازم میهمانی هستید. اما اگر خوش شانس باشید ممکن است یکی از همکارانتان شما را به صرف قهوه بعد از ساعت کاری دعوت کند.

7- باعث می‌شود خوش اندام شوید

لباس شیک در محل کارCredit: Getty

هیچ چیز بیشتر از پوشیدن یک دامن مدادی تنگ نمی‌تواند به شما یاد آوری کند که نیاز به استفاده از رژیم غذایی مناسب و عضویت در باشگاه ورزشی را دارید.

8- تشویق می‌شوید که بهتر و بهتر لباس بپوشید

لباس شیک در محل کارCredit: Getty

به طور مرتب شیک لباس پوشیدن باعث می‌شود نقاط ضعف کمد لباستان را بهتر بشناسید و این احساس را در شما ایجاد خواهد کرد که هر از گاهی که خواستید به خودتان جایزه دهید، سراغ مد و فشن بروید.

9- ممکن است کمی بیش از حد پول برای لباس خرج کنید

لباس شیک در محل کارCredit: Getty

شیک پوشی سرگرم کننده است اما می‌تواند باعث شود بدون اینکه متوجه شوید تمام پول خود را صرف خرید لباس کنید. بنابراین از فروشگاه‌هایی که لباس‌های گرانقیمت دارند زیاد خرید نکنید و سعی کنید هر ماه مبلغی را به سرمایه‌ گذاری اختصاص دهید.

در همین رابطه مقاله "20 توصیه برای داشتن پوششی مناسب در محل کار" را نیز بخوانید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان