آیا می دانستید کیم کارداشیان شیفته این ۵ برند نه چندان معروف است؟

حالا دیگر در قرن ۲۱ام زندگی می‌کنیم

حالا دیگر در قرن 21ام زندگی می‌کنیم. عصر تکنولوژی اطلاعات و جهانی شدن. عصر مادی شدن و مصرف‌گرایی. مردم در تلاش برای ایجاد میلیون‌ها دلار هستند که بتوانند لوکس زندگی کنند. داشتن محصولاتی که توسط برندهای لوکس زیر تولید شده نمادی از طبقه بالا و وضعیت در چنین جامعه‌ای نظر گرفته شده است. از آنجایی که قیمت محصولات این برندها در کاتالوگ‌هایشان فوق العاده گران است کسی که یکی از لوازمش از چنین برندهایی باشد ثروتمند محسوب می‌شود. امروز می‌خواهیم تعدادی از این برندها که مورد علاقه یکی از مشهورترین مدل‌های جهان یعنی کیم کارداشیان هست را در بنیتا به شما معرفی کنیم.

یکی از چهره‌های خوش‌پوش و جذاب در بین افراد مشهور بی‌شک کیم کارداشیان است؛ اما جالب است بدانید که کیم از برند‌هایی استفاده می‌کند که دیگر افراد مشهور کمتر از آن‌ها استقبال می‌کنند.

درباره او بهتر است بدانید که کارداشیان زادهی لس آنجلس کالیفرنیا، دختر رابرت کارداشیان، وکیل مدافع و کریس جنر است.

پدر کیم از سومین نسل ارمنی‌های آمریکایی و مادرش از تبار هلندی و اسکاتلندی است. پدرش بیشتر شهرتش را بخاطر وکیل مدافع شدن اونتال جیمز در طی یک ماجرای قتل بدست آورد، او در 30 سپتامبر 2003 در گذشت.

مادر او در تاریخ 1989 از رابرت طلاق گرفت و در سال 1991 با بروس جنر ازدواج کرد.

کارداشیان دو خواهر به نام‌های کورتنی کارداشیان و کلویی کارداشیان و یک برادر به نام رابرت کارداشیان دارد، همچنین او صاحب سه برادر ناتنی به نام‌های برت و برندون جنر و برودی جنر (که مجری تلویزیون نیز است) است، کیم کارداشیان سه خواهر نانتی به اسم‌های کیسی، کندال و کایلی جنر نیز دارد. همچنین اونتال جیمز پدرخوانده او است. او در دبیرستان مریمونت تحصیل می‌کرده‌است.

بالمین (Balmain)، گیونچی (Givenchy)، کلین (Céline) و آلایا (Céline) برند‌های معروفی هستند که کیم کارداشیان، ستاره‌ی تلویزیونی، به استفاده از تولیدات آن‌ها عادت دارد؛ اما در بعضی از مواقع، کیم ترجیح می‌دهد که از برند‌های در دسترس و حتی ناشناخته‌تر مانند «یزی»، «جی برند» و «ولفرد» استفاده کند. ما به مناسبت تولد این ستاره‌ی تلویزیونی می‌خواهیم برند‌هایی را به شما معرفی کنیم که شاید کم‌تر شناخته شده‌ باشند اما از برند‌ه‌های مورد‌ علاقه‌ی کیم کارداشیان هستند. اگر از استایل کیم خوشتان می‌آید، با ما همراه باشید؛ شاید یک برند مورد‌ علاقه‌ی جدید پیدا کردید!

برند آنریول (Unravel)

 کیم و شلوار چرم از برند آنریول که بر جذابیت این هنرمند افزوده است

کیم کارداشیان

این برند توسط فردی به نام «بن تاورنیتی» تاسیس شده است. تاورنیتی یک طراح لباس معروف است و لباس‌های جنیفر هادسون را طراحی کرده و از دوستان جرمی اسکات، طراح لباس مشهور، به حساب می‌آید. برند آنریول به خاطر ژاکت‌های چرم، سوییشرت‌های بسیار بزرگ، شلوار‌های طرح دارِ چرم و بافتنی‌هایش معروف است. احتمالا یکی از دلایلی که کیم از این برند استفاده کرده و باعث تبلیغ آن شده است جویس بونلی، آرایشگر اوست، زیرا جویس و بن تاورتینی با هم زن و شوهرند.

برندِ مارک وانگ نارک (Mark Wong Nark)

 لباسی با رنگ زیبا و طرحی جذاب از برندِ مارک وانگ

کیم کارداشیان

طراح و مغز متفکر این برند، تام مارک است. این برند به پیراهن‌های چسبانش معروف است و احتمالاً یکی از دلایل معروفیت این برند، کیم کارداشیان است. کیم تعداد زیادی از پیراهن‌های این برند را پوشیده و به نظر می‌رسد که از همه‌ی رنگ‌ها و همه‌ی اندازه‌های این پیراهن، داشته باشد. هرچند که وب‌سایت برندِ مارک وانگ ناک، به‌روز نیست اما کیم از اوایل سال 2000 میلادی، مشتری پر و پا قرص این برند بوده است. 

برند لاکوان اسمیت (LaQuan Smith)

دامنی مخملی با رنگی زیبا از برند لاکوان اسمیت

کیم کارداشیان

این برند، نه‌تنها مورد علاقه‌ی کیم کارداشیان است بلکه طرفدارانی مثل ریحانا و بیانسه (خواننده‌ها‌ی مشهور)، هم دارد. لاکوان اسمیت، یک طراح لباس نیویورکی است که برند خود را زمانی که فقط 21 سال داشت راه انداخت. این برند به پارچه‌های راحتی و در عین حال بسیار جذابش مشهور است. حالت مخملی این پارچه‌ها باعث شده که لاکوان اسمیت، هم بین افراد علاقه مند به زرق و برق معروف شود و هم در میان کسانی که دنبال راحتی هستند.

برند اولنگا‌ی پاریس (Olgana Paris)

کفش‌هایی راحت و شیک از برند اولگانای پاریس که بسیار ظریف و زیبا هستند

کیم کارداشیان

کیم‌ کارداشیان معمولاً از کفش‌های یزی (Yeezy) که برند شوهرش «کانیه وست» است استفاده می‌کند اما در بعضی از مواقع، کفش‌های پاشنه بلند اولنگا را در پای او می‌بینیم. این برند پاریسی که توسط طراحان ایتالیایی اداره می‌شود، پر از زرق و برق است و واقعاً باشخصیتِ کیم کارداشیان می‌خواند. از دیگر طرفداران این برند می‌توان به «کارلی کلوس» مدلِ مشهور و جنیفر لاورنس، بازیگر برنده‌ی اسکار اشاره کرد.

برند آگوست گتی (August Getty)

رَدا (عَبا)ی بسیار زیبا و شیک از برند آگوست گتی

کیم کارداشیان

آگوست گتی از نوادگان جان پاول گتی است که از تأسیس کنندگان شرکت (Getty Oil) بود. این طراحِ خوش‌فکر، برند خود را در سال 2014 زمانی که فقط 20 سال داشت تأسیس کرد. طراحی‌های پر زرق و برق و شلوغ این برند باعث شده که کیم کارداشیان از طرفداران آگوست گتی باشد و از ردا‌ها و کت‌های بارانی این برند استفاده کند.

یک سری هم به "رازهای مراقبت از پوست از زبان خواهران کارداشیان" بزنید.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر