ماهان شبکه ایرانیان

۱۰ قفسه و کتابخانه خلاق

دغدغه سازماندهی کتاب ها در خانه و محل کار همیشه همراه افراد است و اینکه چطور این همه کتاب را در مکانی قرار دهند بطوری که هم زیبا دیده شود و هم جا کم نیاید

 کتابخانه

دغدغه سازماندهی کتاب ها در خانه و محل کار همیشه همراه افراد است و اینکه چطور این همه کتاب را در مکانی قرار دهند بطوری که هم زیبا دیده شود و هم جا کم نیاید. در این مقاله تعدادی از خلاقانه ترین کتابخانه ها و قفسه ها را به شما نشان خواهیم داد. قفسه و کتابخانه هایی مدرن و مینیمالیستی که از آنها میتوانید ایده های بسیار خوبی بدست آورید و حتی خود شما براحتی آنها را در خانه بسازید.

کتابخانه خاص

این قفسه کتاب یک طرح اسکاندیناوی مدرن است که از یک فرم ساده و تکرار آن در کنار هم قفسه بسیار زیبایی را بوجود آورده است.

 کتابخانه

آیا تا بحال تصور کرده اید کتابی به این شکل بروی دیوار قرار بگیرد؟

 کتابخانه

شما به راحتی میتوانید با صفحه ایی نازک طبقه ایی درست کنید که به دیوار وصل شده و در عین حال وقتی کتاب بروی آن قرار میگیرد کاملا نامرئی و پنهان شود بطوری که احساس کنید کتاب ها در هوا معلق مانده اند و اگر دوست دارید کمی طرح شما فانتزی تر باشد میتوانید از برچسب یک سوپر من استفاده کنید در زیر قفسه.

 کتابخانه

طرحی ساده که از میله ایی لوزی شکل و سه تخته چوب تشکیل شده  و فضایی مناسب را برای کتاب و گلدان های شما ایجاد میکند.

 کتابخانه

یک مکعب ساده اما بسیار خلاق و با کاربرد لازم.این مکعب در نگاه اول شاید ساده به نظر بیاد اما شما در این مکعب هم کتاب میتوانید قرار دهید هم یک گلدان و هم دیگر وسایل خود را مثل این دوربین.

 کتابخانه

پلکان فرار زیبایی که روی دیوار خانه شما باشد طرحی جذاب برای همه مکانی مناسب برای گلدان ، تابلو و کتاب های شما.

 کتابخانه

نهنگ به روی دیوار اتاق ، کودک شما را بسیار خوشحال خواهد کرد از طرح حیوانات استفاده کنید و برای او مثل همین طرح کتابخانه بسازید مطمئن باشید هم برای شما و هم برای کودک شما جذاب خواهد بود.

کتابخانه

آیا تابحال روی گوشه ای دیوار قفسه و یا کتابخانه دیده بودید؟

بله درست است این امکان هست. طراحی این نوع قفسه ها برای لبه های دیوار و یا ستون ها بسیار کاربرد دارد و با استفاده از این قفسه ها میتوانید فضاهای بدون استفاده در لبته دیوار و یا گوشه های دیوار را به بهترین نحو استفاده کنید. 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان