ایده هایی برای صبحانه‌ی گیاهخواری حاوی کربوهیدرات پایین

آیا شما از رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات پایین استفاده می‌کنید؟ برنامه ریزی برای صبحانه می تواند کار نسبتا مشکلی باشد، در این مقاله چند ایده برای صبحانه حاوی مواد گیاهی با کربوهیدرات پایین ارائه شده است

ایده هایی برای صبحانه‌ی گیاهخواری حاوی کربوهیدرات پایین

آیا شما از رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات پایین استفاده می‌کنید؟ برنامه ریزی برای صبحانه می تواند کار نسبتا مشکلی باشد، در این مقاله چند ایده برای صبحانه حاوی مواد گیاهی با کربوهیدرات پایین ارائه شده است.
آیا شما اخیرا به گیاهخواری روی آورده‌اید؟ آیا شما نیز از رژیم غذایی حاوی کربوهیدرات پایین استفاده می‌کنید؟ اگر این گونه است، پس باید تصمیم بگیرید که چه نوع غذاهایی باید برای وعده‌های مختلف روزانه استفاده کنید. حداقل تصمیم گیری برای ناهار و شام می‌تواند کمی راحت‌تر از تصمیم گیری برای غذاهای مورد استفاده در صبحانه باشد. برخلاف باور عمومی، صبحانه‌ی گیاهی برای تامین سوخت در طول روز بهترین گزینه می‌باشد. تهیه‌ی وعده‌های غذایی گیاهی برای صبحانه آسان بوده و زمان کمتری برای آماده سازی آن مورد نیاز می‌باشد.
ایده‌های گیاهی برای رژیم غذایی گیاهخواری حاوی کربوهیدرات پایین
داشتن وعده‌های حاوی کربوهیدرات پایین یک ایده‌ی خوب می‌باشد، اما این بدین معنی نیست که شما میزان کربوهیدرات غذای مصرفی خود را به طور کامل قطع کنید. بیشبود و یا کمبود مصرف کربوهیدرات هر دو می‌تواند به سیستم بدن ضرر برساند. این قانون باید برای همه‌ی وعده‌های غذایی روزانه دنبال شود. زمانی که هدف آماده سازی صبحانه گیاهخوارای می‌باشد، اغلب برنامه ریزی برای صبحانه یک کار خسته کننده می‌باشد.

پنیر دلمه شده یا توفو

در صورتی که از پنیر دلمه شده یا توفو برای شام استفاده می‌کنید، پس می توانید آن را برای صبحانه نیز مصرف کنید. مصرف نان‌های حاوی دانه های مختلف نیز ایده‌ی خوبی است. علاوه بر این، شما ممکن است پنیر دلمه شده و توفو را با هم مخلوط کرده و مصرف کنید. این موضوع نه تنها باعث افزایش طعم و مزه‌ی آن‌ها می‌گردد، بلکه به سیر ماندن شما برای یک دوره‌ی طولانی‌تر نیز کمک می‌کند.

جوانه‌های گیاهی

در یک رژیم غذایی گیاهخواری حاوی کربوهیدرات پایین، شما باید جوانه‌های بسیاری از گیاهان را نیز استفاده کنید. دستورالعمل‌های رژیم گیاهخواری حاوی کربوهیدرات پایین متنوعی وجود دارد که شما می‌تواند در هر یک از آن‌ها جوانه‌های گیاهی را بگنجانید. همه‌ی شما می‌توانید جوانه‌های گیاهی را به صورت پودر در آورده و به آن نمک، فلفل و یا هر گیاه دیگری به منظور افزودن طعم و مزه اضافه کرده و مصرف کنید.

لوبیا

تعداد زیادی از ارقام لوبیا وجود دارد که می‌تواند به عنوان مواد غذایی سالم در صبحانه مصرف شوند. می‌توانید لوبیای پخته شده را با نان تست به عنوان وعده‌ی غذایی صبحانه میل بفرمایید. سس‌های مختلف نیز می‌توانند در وعده‌های غذایی استفاده شوند. با این‌حال، شما باید فراموش نکنید که در صبحانه از نان برشته نیز استفاده کنید.

غلات

یک گروه از مواد غذایی که هرگز از وعده ی غذایی صبحانه خارج نمی‌شود، غلات می‌باشد. شما می‌توانید طیف گسترده‌ای از غلات را به عنوان صبحانه مورد استفاده قرار دهید. در صورتی‌که زمان زیادی برای تهیه‌ی این وعده‌ی غذایی در اختیار ندارید، می‌توانید غلات را با شیر و یا ماست میل بفرمائید. در صورتی‌که زمان کافی را دارید، می‌توانید با استفاده از غلات غذاهای جالب و سالمی را تهیه کنید. می‌توانید به این غلات میوه‌های مختلف را اضافه کنید. با این‌حال، در صورتی‌که شما سبزیجات را بیشتر دوست دارید، پس می‌توانید سبزیجات را با ماست ترکیب کرده و آن را به غلات اضافه کنید.

میوه‌ها

میوه‌های منبع خوبی برای تهیه‌ی صبحانه‌ی گیاهخواری حاوی کربوهیدرات پایین می‌باشد. در صبحانه همیشه از سالاد میوه و یا فقط خود میوه استفاده کنید. خوردن صبحانه‌ی کامل همراه با میوه‌جات باعث تامین انرژی کافی در طول روز می‌گردد.
موارد ذکر شده در بالا برخی از ایده‌های جالب برای صبحانه بوده که شما می‌توانید مورد استفاده قرار دهید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر