عکس مضحک و خنده دار یازده نفره تیم ملی ولز

در هفته ها و ماه های اخیر تیم ملی ولز یکی از سوژه های خبری رسانه های ورزشی سرتاسردنیا و به ویژه اروپا بود

 تیم فوتبال

در هفته ها و ماه های اخیر تیم ملی ولز یکی از سوژه های خبری رسانه های ورزشی سرتاسردنیا و به ویژه اروپا بود. چندی پیش تیم ملی این کشور برای اولین بار در طول تاریخ سهمیه حضور در رقابتهای یورو2016  را کسب کرد و در این تورنمنت نمایش خیره کننده ای هم داشت. حالا بازیکنان تیم ملی ولز به سرکردگی گرث بیل، ستاره شان در باشگاه رئال مادرید، در تلاش هستند تا سهمیه حضور در جام جهانی 2018 روسیه را کسب کنند.

اما این روزها خبر متفاوتی از تیم ملی ولز روی وب سایت های خبری قرار گرفته و آن هم نحوه قرار گرفتن بازیکنان این تیم برای گرفتن عکس دسته جمعی قبل از شروع بازیهاست. معمولا مرسوم است که قبل از آغاز هر مسابقه فوتبال یازده بازیکن حاضر در ترکیب تیم به صورت منظم، در دو ردیف ایستاده و نشسته قرار می گیرند و عکس یادگاری می اندازند. اما عکسی که بازیکنان ولز قبل از بازی شان در مرحله مقدماتی جام جهانی در مصاف با اتریش گرفتند، عکسی متفاوت بود. در این عکس، تنها 4 بازیکن ایستاده بودند و 7 نفر نشسته بودند. رسانه های مختلف ورزشی از جمله رسانه های ورزشی ولز این عکس را بدترین عکس گروهی تاریخ دنیای فوتبال نامیدند.

اما نحوه عجیب و غریب عکس گرفتن بازیکنان ولز تنها به آن بازی منتهی نشد و بازیکنان ولز قبل از بازی تیم ملی کشورشان مقابل گرجستان هم این اتفاق را تکرار کردند. در این بازی تنها 3 بازیکن ایستاده بودند و 8 نفر دیگر جلوی آنها نشسته بودند. حالا سوال مطرح شده این است که این مدل عکس گرفتن به خاطر عدم همکاری بازیکنان است و یا اینکه تنها نوعی شوخی و خنده است؟

گرث بیل ستاره سرشناس تیم ملی ولز در جمع بازیکنان تیمش در پاسخ به این سوال گفته:« نمی دانم در مورد چه صحبت می کنید؟» و صحبتهای او با خنده و قهقهه هم تیمی هایش همراه بود و به نظر می رسد که آنها به دنبال بدعت گذاری سبکی نو در گرفتن عکسهای دسته جمعی هستند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر