ماهان شبکه ایرانیان

نیازمندی تخصصی ویزا – مهاجرت وقت سفارت

ویزای شینگن قرارداد شینگن توافقی است که در سال ۱۹۸۵، شش کشور اروپای غربی اقدام به برداشتن مرزهای خود نمودند و از این راه امکان تردد بدون داشتن ویزا فراهم شد و طی چند توافق دیگر کشورهای بیشتری به آن ملحق شدند و در حاضر ۲۶ کشور در اروپا از این پیمان تبعیت می کنند

ویزای شینگن
قرارداد شینگن توافقی است که در سال 1985، شش کشور اروپای غربی اقدام به برداشتن مرزهای خود نمودند و از این راه امکان تردد بدون داشتن ویزا فراهم شد و طی چند توافق دیگر کشورهای بیشتری به آن ملحق شدند و در حاضر 26 کشور در اروپا از این پیمان تبعیت می کنند. اسامی کشورهای عضو شینگین به این صورت است: ایتالیا، آلمان، فرانسه، اتریش، سوئیس، اسپانیا، بلژیک، دانمارک، لهستان، اسلوونی، استونی، فنلاند، یونان، مجارستان، لتونی، لیتوانی، اسلوواکی، جمهوری چک، نروژ،پرتغال، ایسلندو لیختن اشتاین ،لوکرامبورگ، مالت، هلند، بلژیک، ، سوئد .
ویزاکاران نیازمندی تخصصی ویزا، فعالان معتبر ویزای شینگن را به شما معرفی مینماید.
مهاجرت به کانادا و اقامت
برای مهاجرت به کانادا و آمریکا و اقامت در یکی از این دو کشور بیش از 60 روش مهاجرتی وجود دارد.
کانادا شمالی ترین کشور قاره ی آمریکا و دومین کشور بزرگ جهان است. مساحت کلی کشور کانادا 9٫984٫640 کیلو متر مربع می باشد. از نگاهی دیگر کشور کانادا 6 برابر ایران و 40 برابر کشور انگلیس است. کانادا یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود
حکومت کانادا “دموکراتیک فدرال” است و توسط دو بخش حکومتی استانی و کشوری اداره می شود. مسئولیت ها و قدرت در بین دولت های استانی و دولت مرکزی (کشوری) تقسیم شده است.
ویزاکاران نیازمندی تخصصی ویزا و امور مرتبط مانند مهاجرت فعالان معتبر مهاجرت به کانادا را به شما معرفی مینماید.
وقت سفارت
جهت درخواست ویزا برای تقریباً تمامی سفارت خانه ها نیاز به وقت قبلی میباشد و متقاضیان جهت تحویل مدارک ، انجام مصاحبه در روز تعیین شده به سفارت مراجعه میکنند.
ویزاکاران نیازمندی تخصصی ویزا و امور مرتبط مانند وقت سفارت، فعالان معتبر وقت سفارت در تمامی کشورها را به شما معرفی مینماید.

نیازمندی تخصصی ویزا – مهاجرت   وقت سفارت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان