ماهان شبکه ایرانیان

راهنمای پوشیدن پیراهن مردانه

اگرچه پوشیدن پیراهن این روزها هیچ رسم و آیین خاصی ندارد و باگذشت زمان بیش‌ازپیش روش پوشیدن پیراهن تغییر کرده است اما باید به شما بگوییم که هنوز اصولی وجود دارد که برای داشتن یک پیراهن وب لازم است آن را انجام دهید

اگرچه پوشیدن پیراهن این روزها هیچ رسم و آیین خاصی ندارد و باگذشت زمان بیش‌ازپیش روش پوشیدن پیراهن تغییر کرده است اما باید به شما بگوییم که هنوز اصولی وجود دارد که برای داشتن یک پیراهن وب لازم است آن را انجام دهید. تعداد زیادی پیراهن هرروزه در فروشگاه‌های مجازی و مغازه‌ها روی ویترین می‌آیند که عملاً برای کسی که در مورد پیراهن‌ها چیزی نمی‌دانند هیچ‌کدام تفاوتی با یکدیگر ندارد؛ اما همین تغییرات جزئی در رنگ، بافت، سبک، پارچه می‌تواند تفاوت‌های عمده‌ای در لباس پوشیدن و استایل شما ایجاد کند. زمانی که یک پیراهن را انتخاب می کنید، همانند زمانی که به رنگ، بافت و الگو دقت می کنید، باید به روش های پوشیدن پیراهن هم دقت کنید.. همراه بنیتا باشید تا چند نکته اساسی در مورد پوشیدن پیراهن را به شما بگوییم.

در محل کار

پیراهن کاری

بر اساس اینکه کجا کار می‌کنید و چه‌کاری انجام می‌دهید باید یک پیراهن مناسب برای خودتان پیدا کنید. برای مثال اگر شما در یک مکان کوچک و دوستانه کار می‌کنید پوشیدن یک پیراهن ساده کافی است، لباسی که با آن به دیدار مشتری‌ها بروید و همچنین می‌توانید در جلسات حاضر شوید. اگر شما یکی از حرفه‌ای‌ها و کسانی هستید که برای خودتان جایگاه خاصی در محل کارتان دارید باید دو نوع پیراهن در جالباسی خودتان داشته باشید که روزانه آن را عوض کنید و هرروز با یک لباس مشابه سرکار نروید. پیراهن حرفه‌ای، به‌صورت شرکتی و در صنعت تولید می‌شود و در طیفی از انواع پیراهن‌ها قرار می‌گیرد. کارهایی که در اداره انجام می‌دهید به شما می‌گوید که چه نوع پیراهنی باید انتخاب کنید و بپوشید. پیراهن‌هایی از این قبیل معمولاً دارای پارچه‌های سبک‌تری همانند پنبه و کتان و دارای بافت‌هایی به شکل شطرنجی و راه‌راه هستند. زمانی که می‌خواهید برای خودتان پیراهن انتخاب کنید بر اساس نوع جلساتی که باید در آن‌ها حضورداشته باشید رنگ پیراهن خودتان را انتخاب کنید. اگر رویداد رسمی در انتظار شما است باید رنگی رسمی و سنگین انتخاب کنید. می‌توانید به سراغ بازارچه لباس بروید و در میان تنوع لباس‌ها برای خودتان یک لباس خوب که روزها قبل از کار لازم نباشد دوباره به فکر پوشیدن چه پیراهنی بیفتید را انتخاب کنید.

صبحانه با خانواده در یک روز تعطیل

پیراهن راحتی

هیچ لباسی همانند یک پیراهن با جنس پنبه و کتان مناسب نیست. پیراهن چهارخانه‌ای که الگوی آن معمولاً برای رواندازهای مراسم پیک‌نیک یک روز تعطیل و یا رومیزی هم رایج و متداول است. پس وقتی به پیک‌نیک می‌روید با پوشیدن این پیراهن می‌توانید از هماهنگی خودتان و سفره کناری لذت ببرید. این پیراهن می‌تواند یکی از انتخاب‌های همیشگی شما برای مراسم خانوادگی به همراه کت‌های چرمی، بوت باشد. حتی اگر شما بعدازاین جمع خانوادگی با دوستان خودتان هم قرار است باشید باز این لباس و پیراهن برای شما مناسب است.

برای یک قرار عاشقانه

پیراهن زیبا

بر اساس مطالعات، کسانی که پیراهن مشکی می‌پوشند در نظر بقیه افرادی باهوش، جذابیت و اعتمادبه‌نفس بالا شناخته می‌شوند؛ بنابراین برای اولین قرار عاشقانه خودتان برای شناساندن خودتان به کسی که برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد، بهتر است از این رنگ استفاده کنید. رنگ مشکی‌رنگی است که معمولاً اکثر افراد آن را دوست دارد و کم پیش‌آمده است که کسی از پوشیدن یک لباس مشکی ناراضی باشد. شما با پیراهن‌های صورتی، زرد، سبز هم خوشگل می‌شوید، پس می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید ولی برای اولین قرار باید طرف مقابل برای شما مهم‌تر از خودتان باشید و نمی‌توانید از رنگ‌های ریسکی که شاید طرف مقابلتان آن را دوست نداشته باشد استفاده کنید و به‌جای آن می‌توانید از مشکی که تقریباً همه آن را دوست دارند بهره ببرید. برای روز اولین قرار خودتان هر از گونه نوآوری و مد دوری‌کنید و ساده لباس بپوشید، یک پیراهن ساده مشکی با طرح‌های ساده می‌تواند راه‌حل شما باشد. طرح‌های ساده برای جلوگیری از کسالت و تکراری شدن پیراهن تک‌رنگ تقریباً ضروری است و شمارا همیشه جوان‌تر نشان می‌دهد.

برای عروسی

پیراهن عروسی

بااینکه همه تصور می‌کنند که لباس سفید فقط برای عروس در روز عروسی است، باید بدانید که کسانی که در مراسم حضور دارند هم باید لباس سفید داشته باشد. رنگ سفید برای پیراهن داماد هم یکی از جزییاتی است که از عروسی جدا نمی‌شود. پیراهن سفید لباس کلاسیک و مناسب مراسم ازدواج است. سفیدی پیراهن به شما اجازه می‌دهد که با هر نوع کراواتی آن را ترکیب کنید و همچنین می‌توانید آن را باکت دلخواه خودتان هم هماهنگ کنید تا در ماندگارترین روز زندگی خودتان شیک‌تر دیده شوید. برای اینکه خاص‌تر از یک پیراهن سفید به تن داشته باشید می‌توانید از یک پیراهن سفید همانند عکسی که در بالا از پیراهن برند Croft & Barrow مشاهده می‌کنید را انتخاب کنید تا از یکنواختی بیرون بیایید. هنوز هم می‌توانید از کراوات‌هایی بارنگ ساده استفاده کنید تا نشان دهید که در رعایت کردن اصول پوشیدن لباس و پیراهن، همچنین ترکیب کردن لباس کلاسیک با یکدیگر حرفه‌ای هستید.

برای مراسم فارغ‌ التحصیلی و مراسم مذهبی

پیراهن فارغ التحصیلی

برای مراسم‌های رسمی همانند فارغ‌التحصیلی و همچنین مراسم‌های مذهبی که به‌اندازه عروسی برای شما رسمی نیستند می‌توانید یک پیراهن بارنگ دلخواه ولی تک‌رنگ به تن داشته باشید و آن را با یک کراوات تک‌رنگ دیگر ترکیب کنید. پیراهن آبی روشن Croft and Bow که در عکس مشاهده می‌کنید یکی از انتخاب‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. اگر نمی‌دانید چه رنگی باپوست شما مطابقت دارد بهتر است با کس دیگری به خرید لباس بروید و مدام از او در مورد رنگ لباس و ترکیبش باپوست خودتان سؤال کنید.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان