قیمت فروش پژو ۲۰۰۸ در بازار آزاد چقدر است؟

بالاخره پس از حواشی بسیار زیاد، پژو ۲۰۰۸ در تعداد بسیار محدودی به مشتریان تحویل داده شده که بسیار کمتر از تعداد پیش بینی شده است

بالاخره پس از حواشی بسیار زیاد، پژو 2008 در تعداد بسیار محدودی به مشتریان تحویل داده شده که بسیار کمتر از تعداد پیش بینی شده است. قیمت پژو 2008 پس از اعلام‌های متعدد، در نهایت با دعوت‌نامه پایانی قیمتی 104 میلیون تومانی را از سوی ایران خودرو تجربه کرد. اما همین تعداد کم تحویل داده شده در بازار آزاد با قیمت‌های عجیبی در حال ثبت آگهی فروش هستند. قیمت‌هایی که از 130 میلیون تومان شروع می‌شوند و گاهاً آگهی‌های فروش 140 میلیون تومانی نیز به چشم می‌خورد.
شاید پژو 2008 یکی از پرحاشیه‌ترین خودروهای وارداتی توسط ایران خودرو باشد که پس از مدت‌ها تاخیر و با قیمتی بسیار متفاوت نسبت به قیمت قبلی اعلام شده، نهایتاً با قیمت 104 میلیون تومان تحویل داده شد و حال با بیش از 130 میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می‌رود! البته مطمئناً این قیمت بسیار هیجانی بوده و به دلیل تعداد بسیار محدود دستگاه‌های تحویل داده شده است و یقیناً به زودی شاهد کاهش این قیمت با ادامه روند تحویل خودروها خواهیم بود.
سوال اصلی اینجا است که روند تحویل خودروهای پژو 2008 توسط ایران خودرو چگونه خواهد بود و این کاهش قیمت در بازار آزاد تا چه حد ادامه پیدا می‌کند. سوالی که جواب آن طی ماه‌های آینده مشخص خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر