نسخه ارتقا یافته نوکیا ۸ با رم ۶ گیگابایتی تأیید شد

شرکت «HMD Global» اواخر مرداد با رونمایی از «نوکیا ۸» نخستین پرچمدار خود با برند نوکیا را به بازار معرفی کرد که از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ بهره برده و به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در کنار رم ۴ گیگابایتی مجهز شده است.

نسخه ارتقا یافته نوکیا 8 با رم 6 گیگابایتی تأیید شد

شرکت «HMD Global» اواخر مرداد با رونمایی از «نوکیا 8» نخستین پرچمدار خود با برند نوکیا را به بازار معرفی کرد که از چیپست اسنپدراگون 835 بهره برده و به حافظه داخلی 64 گیگابایتی در کنار رم 4 گیگابایتی مجهز شده است.

اکنون خبر می رسد که کمپانی مورد بحث نسخه ارتقا یافته ای از نوکیا 8 را توسعه داده که از چیپست مشابهی برخوردار بوده اما با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

نوکیا 8 با رم 6 گیگابایتی 669 یورو قیمت دارد

موبایل مورد بحث چندی پیش در اسناد FCC رؤیت شده بود اما حالا شرکت HMD Global رسماً وجود آن را تأیید کرده و قصد دارد نوکیا 8 با رم 6 گیگابایتی را از 28 مهر ماه و ابتدا در اروپا (آلمان) عرضه کند. البته مدل مورد اشاره از نسخه معمولی گران تر بوده و با اضافه شدن 90 یورو به مبلغ قبلی، با قیمت 669 یورو به دست مشتریان خواهد رسید.

گفتنی است نوکیا 8 در کنار موارد مذکور، از نمایشگر 5.3 اینچی QHD با شیشه گوریلا گلس 5 بهره برده، و به یک بدنه فلزی با مقاومت در مقابل نفوذ آب و غبار (گواهی IP54) و دوربین دوگانه زایس مجهز شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان