ماهان شبکه ایرانیان

کارنامه نمایشگاه دهم

به گفته معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تعداد هیات‌های خارجی شرکت‌کننده در دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری دو برابر شده و از سوی دیگر مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری این سازمان نیز از افزایش بازدیدکنندگان از نمایشگاه خبر داده است؛ این درحالی است که ساعات برگزاری نمایشگاه محدودیت‌های قابل توجهی را برای عموم مردم ایجاد م ...

به گفته معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تعداد هیات‌های خارجی شرکت‌کننده در دهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری دو برابر شده و از سوی دیگر مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری این سازمان نیز از افزایش بازدیدکنندگان از نمایشگاه خبر داده است؛ این درحالی است که ساعات برگزاری نمایشگاه محدودیت‌های قابل توجهی را برای عموم مردم ایجاد می‌کرد. به گزارش ستاد خبری این نمایشگاه، مرتضی رحمانی‌موحد با بیان اینکه این نمایشگاه به کانونی برای معرفی، تعامل و بستری برای بازاریابی و مشارکت با طرف‌های ایرانی، اطلاع از وضعیت گردشگری ایران و تنظیم قراردادها و برنامه‌های مشترک‌شان تبدیل شده، اظهارکرد: «بعد از این سه دوره اخیر که تمرکز نمایشگاه به سمت محتوا و مدیریت کیفی گذاشته شده، در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم و به طرف بهتر شدن پیش می‌رویم.» باقر نعمتی زرگران، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی نیز با تاکید بر افزایش 25تا30درصدی تعداد بازدیدکنندگان داخلی و خارجی این نمایشگاه خاطرنشان کرد: «حضور و مشارکت بخش خصوصی در این نمایشگاه پررنگ‌تر شده بود. هیات‌های خارجی در سطوح مختلف ظاهر شدند و مذاکرات خیلی خوبی با همتایان ایرانی خود داشتند.»

کارنامه نمایشگاه دهم

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان