بسته فرهنگی میزان؛

از ابراز ارادت هنرمندان به امام حسین(ع) تا جزئیات دقیق پخش مراسم تشییع شهید حججی/طلب ۲۵۰ میلیونی رویگری از سینما

چهارمین روز از ماه مهر با اخبار و حاشیه‌های گوناگونی در حوزه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلایه تند رضا رویگری برای طلب ۲۵۰ میلیون تومانی اش از سینما اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان،چهارمین روز از ماه مهر با اخبار و حاشیه‌های گوناگونی در حوزه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلایه تند رضا رویگری برای طلب 250 میلیون تومانی اش از سینما اشاره کرد.

محرم

روایتی از پیوستن "عامر بن ابی سلامه" به امام حسین(ع)/روز پنجم محرم و صف آرایی دشمنان

 حجت الاسلام والمسلمین رجبی گفت: در روز پنجم ماه محرم عبیدالله بن زیاد دستور داد تا شخصی به نام "زحربن قیس" سر راه کربلا بایستد و هر فردی را که تصمیم دارد به سپاه "امام حسین(ع)" بپیوندد و او را در جریان نبرد حق علیه باطل همراهی کند، به قتل برساند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا رجبی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان گفت: در پنجمین روز از ماه محرم با وجود تمامی موانع و محدودیت هایی که ایجاد شده بود تا افراد علاقمند به "امام حسین(ع)" و خاندان "اهل بیت(ع)" ، به سپاه ایشان نپیوندند فردی به نام "عامر بن ابی سلامه" خود را به امام رساند و در نهایت"عامربن ابی سلامه" در روز عاشورا به شهادت رسید.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

فریبا نادری
زیارت امام حسین(ع) شور بی‌همتایی دارد/حداقل در این دو ماه حسین‌وار زندگی کنیم

بازیگر سریال گمشدگان گفت: امیداورم در این روزهای عزیز ماه محرم و صفر همه ما حسینی زندگی کنیم و آزاده باشیم. من پیشنهاد می‌کنم حسین‌وار به راهمان ادامه دهیم و به روایت‌ها و کلام ائمه توجه و دقت بیشتری کنیم.

فریبا نادری بازیگر عرصه سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درخصوص تجربه حضور در کربلا گفت: بارها این خاطره را تعریف کردم اما هربار برای من شیرینی خاص خودش را دارد. تا وقتی در ان موقعیت و آن فضا نباشید به هیچ عنوان نمی‌توانید احساسی که من داشتم را تجربه کنید.

وی زیارت ائمه معصومین(ع) را بزرگترین لذت زندگی دانست و تاکید کرد: به زیارت حضرت "امام حسین(ع)" و حضرت "ابوالفضل عباس(ع)" رفتن لذت بی‌نظیر و شور بی‌همتایی برای من بود. لذتی که در ایران هم وقتی به زیارت امام رضا (ع) می‌روم برایم تداعی می‌شود.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

هوشنگ توکلی
روایت بازیگر زیر تیغ از فضیلت‌های ماه محرم/آثار مناسبتی را دوست دارم چون با دل مردم در ارتباط است

بازیگر سریال "زیر تیغ" گفت: از کودکی با این روزها انس داشته و هم اکنون نیز با رسیدن روزها و شب های محرم به سوگ می‌نشینم. برای ما ایرانی‌ها ماه محرم رنگ بوی خاصی دارد، رنگ و بویی که از همان دوران طفولیت در وجود ما رخنه می کند.

هوشنگ توکلی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در خصوص خاطرات و حال و هوای ماه محرم گفت: از کودکی با این روزها انس داشته و هم اکنون نیز با رسیدن روزها و شب های محرم به سوگ می‌نشینم. برای ما ایرانی‌ها ماه محرم رنگ بوی خاصی دارد، رنگ و بویی که از همان دوران طفولیت در وجود ما رخنه می کند.

وی درباره کارنامه کاری خود درباره آثار مناسبتی افزود: در سینما و تلویزیون چندین تله فیلم مناسبتی داشته‌ام اما بیشتر فعالیتم در این زمینه به تئاتر بر می‌گردد. همواره از حضور در این آثار استقبال می‌کنم زیرا آثار مذهبی با دل مردم در رابطه است.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

شعر عاشورایی
فضای مجازی بستر آشنایی با شاعران عاشورایی را فراهم کرده است

شاعر "در سکوت سردم می شود" گفت: باید بگویم این روزها خوشبختانه جوانان بسیار خوبی داریم و فضای مجازی این اجازه را داده تا با جوانان عرصه شعر عاشورایی بهتر و بیشتر آشنا شویم.

سید عباس سجادی نویسنده و شاعر ایرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان،درخصوص وضعیت فعلی شعر عاشورایی در ایران گفت: شعر عاشورایی و شاعران این حوزه از لحاظ کیفی و کمی در وضعیت خوبی به سر برده و به شخصه شاهد ظهور و بروز شاعران خوش قریحه‌ای در این مبحث هستم. البته در مقایسه با تعداد زیاد شعر عاشورایی حال حاضر کمی باید به رشد کیفی بیشتر توجه کنیم.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

شهید حججی

جزئیات دقیق پخش مراسم تشییع پیکر شهید حججی از رسانه ملی/از شبکه یک تا شبکه‌های برون مرزی

مدیر تامین و هماهنگی پخش بسیج سازمان صدا و سیما گفت: سازمان صدا و سیما تمام ظرفیت ‌های رسانه‌ای خود از جمله معاونت سیما، معاونت صدا، معاونت برون‌مرزی و معاونت سیاسی را بسیج کرده تا با همکاری تمامی شبکه‌های تحت پوشش صدا و سیما این مراسم لحظه به لحظه و به صورت زنده پوشش داده شود.

جزئیات دقیق پخش مراسم تشییع پیکر شهید حججی از رسانه ملی/از شبکه یک تا شبکه های برون مرزی"محمدرضا پورحسن" مدیر تامین و هماهنگی پخش بسیج سازمان صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص جزئیات دقیق پخش مراسم تشییع و خاکسپاری "شهید محسن حججی" از صدا و سیما گفت: پوشش مستقیم و رسانه‌ای برنامه بر عهده سازمان صدا و سیما است.

وی در همین راستا ادامه داد: سازمان صدا و سیما تمام ظرفیت ‌های رسانه‌ای خود از جمله معاونت سیما، معاونت صدا، معاونت برون‌مرزی و معاونت سیاسی را بسیج کرده تا با همکاری تمامی شبکه‌های تحت پوشش صدا و سیما این مراسم لحظه به لحظه و به صورت زنده پوشش داده شود.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.
 
رضا رویگری
 250 میلیون تومان از حقم را در سینما خورده‌اند/نمی‌دانم به کجا شکایت کنم

بازیگر فیلم "خوب،بد،جلف" گفت: در حال حاضر بابت پروژه‌هایی که بازی کرده‌ام 250 میلیون تومان طلب دارم و نمی‌دانم چگونه باید آنها را وصول کنم. این طلب بابت بازی در چندین کار بوده است. تمام پول مرا خورده‌اند یک آب هم رویش.

رضا رویگری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در خصوص دلیل نپذیرفتن برخی آثار سینمایی گفت: پیشنهادات سینمایی در این سالها کم بود و کمتر دیده می‌شدم اما پیشنهاداتی هم بود که شخصاً آنها را نپذیرفتم. در حال حاضر آماده حضور در سینما هستم و اگر پول کاری را که انجام می‌دهم پرداخت کنند بازی می‌کنم.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان