شهابی در گفت‌وگو با میزان:

شهابی با عاشق راهی جشنواره فجر می‌شود/با نیم بها شدن بلیت سینما موافقم

کارگردان فیلم "دوران سرطانی" گفت: این فیلمنامه که با نام موقت "عاشق" برای صدور پروانه ساخت ارائه خواهد شد مراحل پایانی نوشتن را پشت سر گذاشته و به امید خدا به زودی برای انتخاب بازیگران وارد مذاکره خواهم شد.

حسین شهابی نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه سینما گفت: در حال حاضر نگارش فیلمنامه جدید خود را در دست دارم و بعد از اکران دو فیلم "دوران سرطانی" و "آزاد به قید شرط" برای ساخت فیلم جدیدم درخواست پروانه ساخت خواهم داد تا در صورت امکان راهی فجر امسال شویم.

وی درباره روند تولید این فیلم گفت: این فیلمنامه که با نام موقت "عاشق" برای صدور پروانه ساخت ارائه خواهد شد مراحل پایانی نوشتن را پشت سر گذاشته و به امید خدا به زودی برای انتخاب بازیگران وارد مذاکره خواهم شد. این اثر  بسیار پر بازیگر است و چهره‌های فراوانی در آن بازی خواهند کرد.

کارگردان فیلم "دوران سرطانی" درباره مضمون فیلم "عاشق" تاکید کرد: مضمون این اثر درباره مشکلات سینما است اما در بستری متفاوت بیان می‌شود. این فیلم داستان فردی است که عاشق سینما بوده و برای رسیدن به این عشق سختی‌های فراوانی را متحمل می‌شود.

وی در مورد بازیگران فیلم جدید خود تصریح کرد: من همواره به استفاده از بازیگران جوان اعتقاد دارم و سعی می‌کنم در کنار بازیگران چهره به جوانان هم بها دهم. در این فیلم هم به همین صورت خواهد بود و تعداد زیادی از جوانان عرصه تئاتر حضور خواهند داشت.

شهابی با اشاره به زمان مناسب اکران فیلم "آزاد به قید شرط" در مورد نیم بها شدن بلیت سینما خاطرنشان کرد: از زمان اکران دو فیلم "دوران سرطانی" و "آزاد به قید شرط" راضی هستم. شاید به دلیل نیم‌بها شدن بلیت کمی میزان فروش پایین بیاید اما در کل با کم شدن قیمت بلیت تعداد مخاطب بالا رفته و این کمبود جبران می‌شود. در کل موافق نیم بها شدن بلیت سینما در این برهه زمانی هستم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر