هر ساله در هفته دوم اسفند ماه، برندهای بزرگ موبایل جهان به بارسلون می آیند تا از جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه تلفن همراه و فناوری های ارتباطی رونمایی کنند. امسال نیز همین وضعیت برای MWC 2017 برقرار است، اما هوآوی تصمیم گرفته زودتر از رقبا، توجه رسانه ها را به خود جلب نماید.
این کمپانی به تازگی اعلام کرده که با مؤسسه رنگ پنتون (Pantone Color Institute) وارد همکاری شده تا جدیدترین و برترین رنگ های مد روز را در خانواده متنوع محصولاتش به کار گیرد. «ریچارد یو» مدیرعامل گروه کسب و کار هوآوی در این رابطه می گوید:
خیلی خوشحالیم که با مؤسسه پنتون به عنوان مرجع اصلی تعیین رنگ در جهان همکاری می کنیم. قطعاً دانش این مؤسسه پیشرو می تواند محصولات ما را با روند مُد و سلیقه کاربران هماهنگ سازد.
«لوری پرسمن» معاون ارشد مؤسسه پنتون نیز اعلام کرد:
از آنجا که مشتریان هر روز بیشتر از گذشته به رنگ های جدید روی آورده و از این پلتفرم برای ابزار احساسات و عواطف خود استفاده می کنند، می بینیم لوازم مصرفی نیز به تجربه های تازه در این حوزه می پردازند. رنگ، رسانه ایست که هر فردی با بهره گیری از آن می تواند جهان اطرافش را تحت تأثیر قرار دهد.
هوآوی نیز این روند پویای مصرف کننده را شناخته و ما با همکاری یکدیگر، می توانیم رضایتمندی هرچه بیشتر مشتریان محصولات این کمپانی را فراهم سازیم.
گفتنیست شرکت پنتون با در نظر گرفتن عوامل مختلف اجتماعی، فرهنگی و روانشناختی و بررسی روند مُد و سلیقه مردم جهان، هر ساله طیف خاصی را به عنوان رنگ آن سال معرفی می کند که از سوی تولیدکنندگان مختلف محصولات مصرفی در حوزه های گوناگون به رسمیت شناخته می شود.