آیا موبایل های خانواده گلکسی اس ۹ زودتر از گلکسی اس ۸ عرضه می شوند؟

بنا به گفته افشاگران کره ای، سامسونگ الکترونیکس مشغول کار روی دو مدل از خانواده گلکسی اس ۹ است و کمپانی مورد اشاره، از همین حالا توسعه فرمور پرچمداران ۲۰۱۸ خود را آغاز کرده است. گفته می شود فرمور در دست توسعه، با شماره بیلدهای G۹۶۰FXXU۰AQI۵ و G۹۶۵FXXU۰AQI۵ شناخته می شوند؛ شماره بیلد نخست به مدل کوچکتر و شماره بیلد دوم به مدل بزرگتر تعلق دارد.

آیا موبایل های خانواده گلکسی اس 9 زودتر از گلکسی اس 8 عرضه می شوند؟

بنا به گفته افشاگران کره ای، سامسونگ الکترونیکس مشغول کار روی دو مدل از خانواده گلکسی اس 9 است و کمپانی مورد اشاره، از همین حالا توسعه فرمور پرچمداران 2018 خود را آغاز کرده است. گفته می شود فرمور در دست توسعه، با شماره بیلدهای G960FXXU0AQI5 و G965FXXU0AQI5 شناخته می شوند؛ شماره بیلد نخست به مدل کوچکتر و شماره بیلد دوم به مدل بزرگتر تعلق دارد.

به بیان دیگر، مدل بین المللی گلکسی اس 9 با شماره مدل SM-G960F عرضه خواهد شد و مدل بزرگتر که احتمالاً مجدداً با نان گلکسی اس 9 پلاس شناخته می شود با شماره مدل SM-G965F. این نام گذاری، با موبایل های پیشین سامسونگ هم سازگاری دارد و دو موبایل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با شماره مدل SM-G950X و SM-G955X شناخته می شدند.

در حالی که خانواده گلکسی اس 8 به صورت رسمی در ماه مارس معرفی و سپس در ماه آوریل روانه بازار شد، خبر توسعه فرمور دیوایس های گلکسی اس 9 ممکن است به این موضوع اشاره داشته باشد که کهکشانی های جدید سامسونگ، زودتر از پیشینیان خود به دست مشتریان می رسند.

موبایل های سری S سامسونگ معمولاً اواخر زمستان یا اوایل بهار و همزمان با کنگره جهانی موبایل معرفی می شوند؛ اما امسال، حوادث گلکسی نوت 7 سبب شد سامسونگ وقت بیشتری را صرف کنترل کیفیت خانواده اس 8 کند و هنوز مشخص نیست که آیا یکبار دیگر برنامه عرضه سری اس به شکل سابق باز می گردد یا خیر.

در حال حاضر انتظار می رود موبایل های سری گلکسی اس 9 به چیپست اسنپدراگون 845 و نیز اگزینوس 9810 خود سامسونگ مجهز شده باشند و احتمالاً باید منتظر مشخصات دیگری مانند 6 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر