سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب معرفی شد

علی گرمه‌ای به عنوان سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب معرفی شد.

سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب معرفی شدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علی گرمه‌ای به عنوان سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب معرفی شد.

در این مراسم مظفر حمزه ای معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن تسلیت ایام ماه محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) اظهار داشت: معیار سنجش سلامت در یک جامعه سلامت و کارامدی دستگاه قضایی آن است و لازمه ارائه عملکرد قابل قبول از سوی دستگاه قضایی اجرای عدالت و رعایت پاک دستی در دستگاه قضایی است.

وی خاطرنشان ساخت: مقام دادستان در ساختار دستگاه قضایی، مأمن و مأوایی است که مردم امنیت خود را در پناه آن می‌یابد.

این مقام قضایی در ادامه افزود: دادستان از دو شأن برخوردار است که شامل شأن قضایی و شأن نظارتی می شود و چنانچه در جامعه حقی ضایع شود دادستان مکلف است به عنوان نماینده مردم این امر را پیگیری نموده و نظارت گسترده خود را تا زمان احقاق حق اعمال کند.

در ادامه این مراسم که با حضور حجت السلام والمسلمین معتمدی فر امام جمعه شهرستان میناب و دیگر مسئولین اجرایی این شهرستان برگزار شد، علی گرمه‌ای به عنوان سرپرست جدید دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب معرفی و از زحمات ابراهیم محمدی دادستان سابق این شهرستان تقدیر شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر