درتلاش برای حفظ محیط زیست: رئالی‌ها و پوشیدن پیراهنی از مواد بازیافتی

رئال مادرید روز ۲۶ نوامبر در رقابت‌های لالیگا به مصاف اسپورتینگ خیخون خواهد رفت و این بازی دست کم برای طرفداران محیط زیست، رنگ و بوی متفاوتی خواهد داشت. چرا که قرار بر این است تا در این دیدار ورزشی، بازیکنان رئال با پیراهن‌هایی به میدان بروند که از زباله‌های بازیافتی اقیانوسها تولید شده‌اند.

رئال

رئال مادرید روز 26 نوامبر در رقابت‌های لالیگا به مصاف اسپورتینگ خیخون خواهد رفت و این بازی دست کم برای طرفداران محیط زیست، رنگ و بوی متفاوتی خواهد داشت. چرا که قرار بر این است تا در این دیدار ورزشی، بازیکنان رئال با پیراهن‌هایی به میدان بروند که از زباله‌های بازیافتی اقیانوسها تولید شده‌اند. 

کمپانی آدیداس که مسئولیت تولید لباسهای ورزشی باشگاه مادریدی را عهده‌دار است، با همکاری شرکت پارلی، این پیراهن‌ها را با بازیافت پلاستیک‌های جمع آوری شده در اقیانوس‌ها تولید می‌کند. البته رئال مادرید تنها تیمی نیست که پیراهن‌هایی از جنس پلاستیک‌های بازیافتی را مورد استفاده قرار خواهد داد و علاوه بر آنها بازیکنان بایرن مونیخ نیز از پیراهن‌های مشابهی استفاده خواهند کرد. هدف از این کار، اطلاع رسانی در مورد اهمیت مراقبت و حفاظت از اقیانوسهاست.

رئال

پیراهنی که قرار است بازیکنان رئال در این بازی به تن کنند، حاوی شعاری تحت عنوان «برای اقیانوس‌ها» است که این شعار در داخل یقه پیراهن درج شده است. این در حقیقت، کمپین کمپانی آدیداس است تا با بهره‌گیری از پلاستیک‌های بازیافتی،به محیط زیست خدمت رسانی کند. استفاده از جنسی خاص و متفاوت در تهیه پیراهن ها، برای حمایت از یک هدف مشترک که چیزی نیست جز مراقبت و محافظت هر چه بیشتر از محیط زیست و ترویج فرهنگ دوستی با طبیعت.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان