مینگ چی کو: دوربین TrueDepth اپل دو سال و نیم از رقبای اندرویدی جلوتر است

بر اساس اظهارات «مینگ چی کو» تحلیلگر با سابقه مؤسسه «KGI Securities»، تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی برای توسعه دوربینی با توانایی ها و تجربه کاربری دوربین «TrueDepth» اپل (موجود در آیفون X)، حداقل به ۲.۵ سال زمان نیاز دارند که از تخمین یک الی دو ساله قبلی بیشتر است.

مینگ چی کو: دوربین TrueDepth اپل دو سال و نیم از رقبای اندرویدی جلوتر است

بر اساس اظهارات «مینگ چی کو» تحلیلگر با سابقه مؤسسه «KGI Securities»، تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی برای توسعه دوربینی با توانایی ها و تجربه کاربری دوربین «TrueDepth» اپل (موجود در آیفون X)، حداقل به 2.5 سال زمان نیاز دارند که از تخمین یک الی دو ساله قبلی بیشتر است.

اپل امسال بین 30 تا 35 میلیون آیفون X می‌فروشد

با توجه به برتری های فنی دوربین مورد بحث، مینگ چی کو پیش بینی کرده علی رغم کمبود موجودی آیفون X برای سال 2017، تلفن مورد بحث در سال های 2018 و 2019 فروش خوبی را تجربه خواهد کرد. البته تحلیلگر مذکور پیش بینی فروش 40 میلیونی آیفون X را برای امسال به 30 الی 35 میلیون کاهش داده که دلیل آن نیز پیچیدگی دوربین TrueDepth، و سرعت پایین تولید آن توسط تأمین کنندگان است.

لازم به اشاره است که دوربین TrueDepth امکان تشخیص چهره سه بعدی تحت عنوان «Face ID» را برای آیفون X فراهم کرده، و از قابلیت هایی همچون دنبال کردن حالات چهره کاربر و «انیموجی» پشتیبانی می کند.

گفتنی است رقبای اصلی اپل مانند سامسونگ و گوگل، در حال حاضر از فناوری تشخیص چهره دو بعدی بهره می برند که به راحتی فریب خورده، و امنیت سیستم Face ID را ندارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر