ولی داداشی در گفتگو با مهر مطرح کرد؛

گزارش مجلس از تخلفات دولت در ابلاغ قوانین

سخنگوی کمیسیون اصل نود از گزارش این کمیسیون پیرامون تخلفات دولت در عدم ابلاغ قوانین مصوب مجلس و عدم تدوین ایین نامه اجرایی این قوانین خبر داد.

گزارش مجلس از تخلفات دولت در ابلاغ قوانین

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص جلسه امروز کمیسیون اصل نود گفت: کمیسیون اصل نود قانون اساسی گزارش تهیه شده درباره طرز کار قوه مجریه در ابلاغ و اجرای قوانین مصوب (اعم از دائمی و آزمایشی) و آیین‌نامه‌های اجرائی مربوطه، را بررسی کرد.

نماینده مردم آستارا در مجلس ادامه داد: اعضای کمیسیون نسبت به مدت زمان اجرای قوانین مصوب آزمایشی تبادل نظر کردند و در این راستا نیز گزارشی تهیه شده که به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود اظهار داشت: نمایندگان نسبت به عدم تدوین آیین‌نامه‌های اجرائی مربوط به قوانین مجلس انتقاد داشته اند، آمار و ارقام مربوط به قوانین بدون آیین نامه اجرایی دولت قابل توجه است.

داداشی تاکید کرد: برخی از قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی از سوی دولت ابلاغ نشده اند در حالی که طبق قانون اساسی این مهم باید در مدت 5 روز ابلاغ شود، در جلسه امروز مقرر شد ضمانت نامه برای تدوین آیین‌نامه‌های اجرائی و ابلاغ قوانین مجلس از سوی دولت در نظر گرفته شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان