گوگل هم تصاویر موبایل پیکسل ۲ اکس ال خودش را لو داد

گوگل دقایقی پیش از رونمایی رسمی موبایل های جدیدش، تصاویر رسمی پیکسل ۲ اکس ال را به اشتباه منتشر کرد. این اقدام دقیقاً همان کاری است که اپل سال گذشته برای آیفون ۷ انجام داد.

گوگل هم تصاویر موبایل پیکسل 2 اکس ال خودش را لو داد

گوگل دقایقی پیش از رونمایی رسمی موبایل های جدیدش، تصاویر رسمی پیکسل 2 اکس ال را به اشتباه منتشر کرد. این اقدام دقیقاً همان کاری است که اپل سال گذشته برای آیفون 7 انجام داد.

البته تا این لحظه چندین بار شاهد تصاویر و رندرهای پیکسل 2 اکس ال بوده ایم، اما اکنون خود شرکت سازنده در آپدیت رسمی اپلیکیشن گوگل هوم اقدام به این کار کرده است. حال می توان کاملاً مطمئن بود که برادر بزرگ تر موبایل های امسال اهالی مانتن ویو با حاشیه های اندک اطراف نمایشگر طراحی و ساخته شده است.

گفتنیست طبق اخبار موجود، گوگل پیکسل 2 اکس ال به نمایشگر QHD با لبه های خمیده و نسبت تصویر 18:9 مجهز شده و چیپست اسنپدراگون 835 را درون خود جای داده است. حافظه داخلی این دستگاه 64 یا 128 گیگابایت بوده و از درگاه USB-C و E-SIM نیز بهره می گیرد.

اگرچه تصاویر فاش شده توسط گوگل جزئیات سخت افزاری فوق را تأیید نمی کنند، اما باز هم نقطه ضعفی برای این غول تکنولوژی محسوب می شود.

پوشش زنده دیجیاتو از مراسم معرفی محصولات سخت افزاری جدید گوگل که دقایقی دیگر شروع می گردد را از دست ندهید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان