توسعه روابط کارگزاری بانک ملی ایران در آمریکای جنوبی؛

بیش از ۲۷۱هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملی ایران پرداخت شد

بانک ملی ایران در پنج ماه نخست امسال ۶۲۳ هزار و ۷۵۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۷۱ هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

بیش از 271هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملی ایران پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بخش صنعت و معدن با دریافت 10 هزار و 954 فقره تسهیلات به مبلغ 38 هزار و 472 میلیارد ریال، یکی از بزرگترین متقاضیان دریافت تسهیلات بانک بوده است.

در این مدت بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی نیز در 24 هزار و 258 فقره، بیش از 10 هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات از بانک ملی ایران دریافت کرده اند.

همچنین بخش مسکن 15 هزار و 979 فقره تسهیلات به مبلغ 3 هزار و 597 میلیارد ریال و بخش صادرات 340 فقره تسهیلات به مبلغ یک هزار و 369 میلیارد ریال از منابع بانک ملی ایران را از آن خود کرده اند.

همچنین در حوزه خدمات بیش از 190 هزار میلیارد ریال و در بخش بازرگانی نیز حدود 27 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.

از سوی دیگر، غلامرضا پناهی اعلام کرد: در راستای توسعه روابط کارگزاری به منظور حمایت و پشتیبانی از تجارت خارجی کشور، بانک ملی ایران موفق به برقراری روابط کارگزاری با بانک های برزیلی شد.

عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران  همچنین افزود: در این راستا بانک آمادگی کامل دارد که خدمات مورد نیاز فعالان تجارت خارجی با آمریکای جنوبی را ارایه کند.

وی اظهار کرد: انجام امور تجاری از کانال بانک ها علاوه بر حفظ امنیت و پوشش های مناسب، در کاهش هزینه های مبادله هم موثر است.  همچنین با حضور بانک امکان افزایش و گسترش حجم تجارت برای فعالان با بهره گیری از ظرفیت های اعتباری بانک ها فراهم خواهد شد.

پناهی در پایان گفت: مشتریان محترم جهت کسب اطلاع از نحوه خدمات بانکی قابل ارایه از طریق شعب ارزی بانک ملی ایران می توانند با اداره کل خارجه هماهنگی کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان