ماهان شبکه ایرانیان

در مراسم روز جهانی کودک مطرح شد؛

بچه‌ها امانت و نشانی از خدا هستند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم روز جهانی کودک گفت: بچه ها هدیه و امانت خدا و نشانی از او هستند که ما باید مراقبشان باشیم.

بچه‌ها امانت و نشانی از خدا هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حاجیان‌زاده در مراسم روز جهانی کودک که امروز 16 مهرماه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، سخنان خود را با سلام به بچه ها آغاز کرد و گفت: بچه‌ها می‌دانید (سلام) یکی از اسم‌های خداوند است و می‌دانید چرا وقتی من به شما سلام کردم، همه سلام مرا پاسخ دادید و وقتی به بزرگ‌ترها سلام کردم هم شما پاسخم دادید؛ چرا که شما بچه‌ها نشانی از خدا هستید و روح خداوند بر شما دمیده شده است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری همچنین خطاب به کودکان حاضر در مراسم گفت: شما بچه‌ها هدیه‌های خداوند هستید و ما بزرگترها باید از شما مراقبت کنیم. شعار هفته ملی کودک هم «هر کودک نشانی خداست» این شعار نشان دهنده آن است که شما بچه‌ها راستی، مهربانی، پاکی و بسیاری از صفات خداوند را دارا هستید.

حاجیان زاده با اشاره به برنامه‌های کانون پرورش فکری در هفته ملی کودک گفت: کانون پرورش فکری همزمان با این ایام برنامه‌های خوبی را تدارک دیده تا بچه‌ها لحظات خوبی را داشته باشند، کودکان امروز مهمان کانون پرورش فکری هستند، اما اعضای کانون دوست دارند که این بچه ها با عضویت در مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری خود میزبان باشند.

نمایش، شعرخوانی، سرود و موسیقی برنامه‌های دیگری بود که در مراسم روز جهانی کودک به اجرا درآمد.

هفته ملی کودک از 15 آغاز شده و تا 21 مهرماه ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان