ماهان شبکه ایرانیان

گل و گیاه مناسب برای طراحی در فضای باز

حیاط یا باغ منزل فضایی است که هم در هنگام ورود و هم در خروج در دسترس و قابل مشاهده است پس در زیبایی آن نیز باید بکوشید تا محیطی دلنشین را برای خود و دیگران ایجاد کنید.

 باغچه

حیاط یا باغ منزل فضایی است که هم در هنگام ورود و هم در خروج در دسترس و قابل مشاهده است پس در زیبایی آن نیز باید بکوشید تا محیطی دلنشین را برای خود و دیگران ایجاد کنید.

برای طراحی در انتخاب گل و گیاهان باید بسیار دقت کنید تا در فصل های مختلف باغ و حیاط شما سبز و زیبا باشد هر گیاهی را باید در فصل مناسب خریداری کنید و نوع نگهداری از آنها را نیز بسیار خوب بدانید اگر برای شما سخت بود میتوانید از یک باغبان با تجربه استفاده کنید.

گل داوودی

گل داوودی:

یکی از گل های زیبا در حیاط منزل شما گل داوودی است . گلی که نیاز به آبیاری منظم دارد و نیاز به نور آفتاب کامل هم دارد.

گل مینا

گل مینا:

گلی با رنگ صورتی ، آبی ، بنفش و در هر آب و هوایی نیز تقریبا قابل رشد است و نیاز به آبیاری منظم به همراه نور آفتاب کم.

گل پیچ

گل پیچ ( طرح کلم یا کاهو پیچ):

این گیاه زیبا با رنگ های قرمز و بنفش باغ شما را بسیار زیبا میکند این گیاه مقاوم در برابر سرما و نیاز به آبیاری منظم و آفتاب کامل به همراه کمی سایه.

گل گلناز

گل گلناز:

هم زیباست هم مراقبت آسانی را نیاز دارد.گیاهی که پرندگان نیز عاشق آن هستند، آبیاری متوسط و نیاز به آفتاب کامل با کمی سایه از موارد نگهداری آن میباشد.

گل شمعدانی

گل شمعدانی:

گیاه و گل شمعدانی با پوشش بسیار مناسب با رنگی زیبا مناسب برای فصل پائیز نیازمند آبیاری منظم و آفتاب کامل از خصوصیات این گل میباشد.

گل بنفشه

گل بنفشه:

عمری در حدود یکسال دارد تا زمانی که سرمای شدید و یخبندان نباشد بنفشه عمر خوبی دارد آبیاری منظم و آفتاب کامل با سایه جزئی عمر آن را تظمین میکند.

اگر فضای شما مناسب است در کنار گل کاری  یک آب نمای زیبا رو هم با سنگ های طبیعی کار کنید.

آب نما

اما باید بدانید که زیبا نگه داشتن محوطه ی فضای سبز شما هزینه دارد و اگر برایتان مهم نیست این کار را انجام دهید.

گیاهان زیادی وجود دارد تا از آنها استفاده کنید اما در این مقاله ما تعداد اندکی از آنها که قیمت مناسبی هم در بازار دارد را به شما معرفی کردیم .

طراحی فضای سبز یکی از رشته های مستقل در دنیای معماری و ویزاین است در مقالات بعدی سعی میکنیم در این رابطه مطالب بیشتری برای شما تهیه کنیم.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان