ماهان شبکه ایرانیان

دستان خودتان را در عکاسی تمام قد چگونه قرار دهید

شاید شما هم ازجمله کسانی هستید که در بیشتر عکس‌های خودتان که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اید، حالت خوبی به خود نگرفته‌اید و از اینکه آن عکس را به همه نشان دادید احساس پشیمانی کرده‌اید

شاید شما هم ازجمله کسانی هستید که در بیشتر عکس‌های خودتان که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته‌اید، حالت خوبی به خود نگرفته‌اید و از اینکه آن عکس را به همه نشان دادید احساس پشیمانی کرده‌اید. اما به‌راستی چگونه می‌توانید با دستان خودتان حالت و به‌اصطلاح پوزی (pose) ایجاد کنید که در عکاسی زیبا دیده شوید. این مقاله بر اساس نظر استیو گرانتیز (Steve Granitz) یکی از مشهورترین و باسابقه‌ترین عکاسان منبع عکس جهانی Getty که به‌صورت حرفه‌ای از مدل‌ها عکاسی می‌کند، تهیه‌شده است. در ادامه با بنیتا همراه باشید تا بدانید که دستان خودتان را در عکاسی‌های تمام‌قد باید چگونه قرار دهید. نکاتی به‌صورت خلاصه به شما گفته خواهد شد که امیدوار هستیم برای عکس بعدی که در اینستاگرام می‌گذارید از آن استفاده کنید.

 

یکی از دستان خودتان را به کمرتان بگذارید

نکات عکاسیCredit: whowhatwear

این پوز، یکی از کلاسیک‌ترین حالت‌های عکاسی است که نشان‌دهنده ظرافت و انحناهای بدن زنانه می‌باشد. برقرار کردن این حالت در بدن شما بسیار راحت است، دست خودتان را به پهلو بگذارید و شانه‌های خودتان را شل کنید. شما می‌توانید با استفاده از قرار دادن دست خودتان در پایین‌تنه و بالاتنه خودتان (نسبت به کمر) این حالت را کمی متفاوت‌تر داشته باشید. یک نکته در مورد عکاسی وجود دارد این است که هرچقدر مثلث‌هایی که می‌توانید با دستان خودتان تشکیل دهید بیشتر باشد، عکس شما جذاب‌تر خواهد شد.

 

تنه خودتان را به عقب خم‌کنید و شانه‌ها را شل نگه‌دارید

نکات عکاسیCredit: whowhatwear

برای رسیدن به این حالت، کافی است یکی از پاهای خودتان را جلو دیگری قرار دهید، تا کمی زاویه‌دار به نظر برسند، خودتان را کمی به عقب (حالت تکیه داده) بکشید، شانه‌های خودتان را شل کنید تا دستانتان در امتداد تنه قرار بگیرند. اگر دوست داشته باشید می‌توانید یکی از دستان خودتان را روی کمر خودتان قرار دهید و دیگری را به امتداد بدن خودتان بکشید. این حالت شما را لاغرتر و بلندتر نشان خواهد داد. داشتن حالت S در عکاسی هم می‌تواند جذابیت دوچندان به شما بدهد. به این صورت که دستان خودتان را به حالتی قرار دهید که بدن شما فرم S را تشکیل دهد.

 

دستان خودتان را در جیب‌هایتان قرار دهید

نکات عکاسیCredit: whowhatwear

یکی دیگر از حالت‌هایی که می‌توانید در عکاسی داشته باشید، قرار دادن دستان در جیب‌هایتان است. فقط در این کار زیاده از حد پیش روی نکنید و دستان خودتان را تا ته به جیب خودتان فرونبرید. این کار شلوار و جیب شما را برآمده نشان خواهد داد. می‌توانید کمی به یک‌طرف خم شوید تا حالت طبیعی‌تری به‌عکس بدهید.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان