نقش طراحی صنعتی در طراحی داخلی

طراحی صنعتی یکی از رشته های مهم در زندگی امروزی انسان هاست و تقریبا در همه وسایلی که ما استفاده میکنیم نقش مهمی را ایفا میکند

 کتابخانه مدرن

طراحی صنعتی یکی از رشته های مهم در زندگی امروزی انسان هاست و تقریبا در همه وسایلی که ما استفاده میکنیم نقش مهمی را ایفا میکند.یکی از نقش های طراحی صنعتی در قسمت های مختلف طراحی داخلی است و آشپزخانه و وسایل های مورد استفاده در داخل آن همگی با کمک طراحی صنعتی طراحی و تولید میشوند که همگی آنها برای آسایش و راحتی ما وشما و زیبایی محل زندگی است. در این مقاله تعدادی از این وسایل ها به شما نشان میدهیم وسایلی که توسط طراحان خلاق طراحی و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده اند.

ابزار برای تخم مرغ

وسیله شماره یک:

پک کامل و زیبایی از ابزار ها با طرح ها و کاربرد های مختلف برای استفاده از تخم مرغ در آشپزخانه. بوسیله این ابزار در پخت نیمرو شما یک آشپز خلاق خواهید شد.وسیله برای جداکردن زرده از سفیده و یا شابلون هایی برای پخت نیمرو با شکل های مختلف.

ملاقه

وسیله شماره 2:

ملاقه هایی با طرح حیوانات و هیولا های جالب که با قرار گرفتن در داخل ظرف سوپ یا آش بسیار جالب خواهد بود. به عنوان یک مجسمه در آشپزخانه نیز قابل استفاده است.

درپوش بخار

وسیله شماره 3:

درپوش بخار برای روی قابلمه که با طرحی خلاق شما یک کشتی در حال حرکت رو میبینید که بخار از دودکش هایش خارج میشود.

چاقو آشپزخانه

وسیله شماره 4:

همیشه قرار دادن چاقوها در کنار هم و در جای مناسب در آشپزخانه بسیار مهم است یک طراح خلاق با ابتکاری چاقوها را به شکلی طراحی کرده است که درون یکدیگر قرارگرفته بطوریکه تیغه های هیچ خطری را برای افراد ندارند و تمام این چاقو ها در کنار هم فقط فضای یک چاقو را در آشپزخانه اشغال میکند.

قالب یخ

وسیه شماره 5 :

طراحی قالب های یخ به شکل کریستال و الماس های برش خورده در ظرف و لیوان های نوشیدنی جذابیت خاصی را ایجاد میکند.

تخته خردکن

وسیله شماره 6:

کار به روی تخته خرد کنی و ریختن مواد پس از خرد شدن به داخل یک ظرف دیگر کار بسیار سختی بوده اما با طراحی یک تخته انعطاف پذیر این کار بسیار آسان شده است.

ترازوی دیچیتالی

وسیله شماره 7 :

طراحی ترازویی دیجیتالی که وزن کشیده شده را توسط یک اپلیکیشن بروی موبایل یا تبلت شما نشان میدهد و یا دستگاه چای ساز هوشمند.

شاید برای شما این سوال باشد که اصلا این ابزار ها چه تاثیری در طراحی داخلی دارد ولی باید بدانید طراحی و خلاقیت در همین ابزارهای کوچک باعث میشود شما فضای خانه خود را زیبا تر کنید فرض کنید اتاق غذا خوری شیک با میز و صندلی های بی نظیر دارید ولی وقتی مهمان دارید وسایل شما در آشپزخانه به شکلی باشد که نتوانید غذاهای خوبی را درست کنید زیبایی سفره غذای شما هم جزیی از طراحی داخلی شما محسوب می شود.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان