مقدسی در موافقت با استیضاح:

نگران جراحی در دولت نباشید/این استیضاح موجب قوام بدنه دولت می شود

نماینده مردم اراک در مجلس با انتقاد از سیاست های وزارت راه و شهرسازی در واردات تجهیزات گفت: نگران جراحی در دولت نباشید این جراحی موجب قوام و ثبات بدنه دولت می شود.

نگران جراحی در دولت نباشید/این استیضاح موجب قوام بدنه دولت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک در موافقت با این استیضاح صحبت کرد.

وی در ابتدای سخنرانی اش گفت: من نمی دانم برای چه کسی باید صحبت کرد، نمایندگان در حال رایزنی با مسئولان هستند، مسئولان نیز در حال پاسخگویی می باشند بنابراین کسی گوش نمی دهد.

مقدسی با تاکید بر اینکه من با افتخار از دولت حمایت می کنم گفت: استیضاح وزیر به معنای نادیده گرفتن خدمات دولت نیست.

وی خطاب به جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: نگران جراحی در دولت نباشید این جراحی موجب قوام و ثبات بدنه دولت می شود. این استیضاح را به سود دولت می دانم زیرا موجب افزایش اعتمادم مردم می شود.

نماینده مردم اراک خطاب به آخوندی اظهار داشت: زیبنده این بود که پس از حادثه قطار تبریز- مشهد شما استعفا می دادید نه اینکه مدیرعامل راه آهن را وادار به استعفا کنید. شما از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردید.

مقدسی، بیکاری را از مشکلات بزرگ جوانان خواند و گفت: آقای نعمتی در جلسه ای با حضور بنده اعلام کردند اگر واگنی از خارج از کشور وارد شود من خودم را روی خط ریل قرار خواهم داد، اما آقای آخوندی در نامه ای به رئیس جمهور خواستار واردات واگن شد. در حال حاضر شرکت هپکو 9 ماه است که به کارگران خود حقوق نداده این در حالی است که وزارت راه 600 دستگاه واگن از شرکت روسی خریداری کرده که 140 دستگاه آن وارد شده است.

وی اظهار داشت: آقای آخوندی در پاسخ به اعتراض بنده به این موضوع گفت در این زمینه مشکل ما این است که بهره برداران جدای از دولت هستند.

نماینده مردم اراک با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم استفاده از کالای تولید داخل گفت: وزارت راه 10 فروند کشتی وارد کرده که بر اساس اطلاعات بنده 8 فروند از این کشتی ها قابل ساخت در داخل کشور بوده است.

مقدسی تصریح کرد: مطالبات اجتماعی فقط مربوط به حادثه قطار نیست اما وزیر راه و شهرسازی باید موضع‌گیری های درست داشته باشد. باید با مردم درست صحبت کنند نه اینکه آنها را به بیمه احاله بدهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر