ونگر: «سانچس» اصلی‌ترین بازیکن شیلی است

آرسن ونگر معتقد است سانچس در شیلی همان نقشی را داشته که دیوید بکام در تیم ملی انگلیس داشته است و او بازیکن اصلی تیم ملی کشور ش است.

ونگر: «سانچس» اصلی‌ترین بازیکن شیلی است

به گزارش خبرگزاری مهر، الکسیس سانچس، مهاجم اهل شیلی تیم فوتبال آرسنال در تابستان در آستانه جدایی از تیمش قرار داشت. اما پیشنهاد 60 میلیون پوندی برایش رد شد تا در امارات بماند.این بازیکن اما موفق نشد به همراه شیلی به بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه راه پیدا کند و این موضوع واکنش آرسن ونگر، سرمربی توپچی‌ها را در بر داشته است.

سرمبی فرانسوی آرسنال درباره او گفت: باید بگویم در هر نسلی بازیکنی است که باید بار فشار تیم ملی کشورش را به دوش بکشد. در فرانسه زیدان بود، در انگلیس بکام. بازیکنان دیگری هم در تیم بودند، اما همه فشارها روی بکام بود. چرا روی استیون جرارد نبود؟ نمی‌دانم. اما همه از بکام توقع داشتند. در شیلی هم این نقش برای الکسیس سانچس است. در آرژانتین لیونل مسی. در واقع این طور به نظر می‎رسد که در تیم ملی‌ها همیشه بازیکنانی هستند که همه فشارهای تیم ملی روی دوششان است.

ونگر در ادامه گفت: این نقش معمولا برای کسانی است که کمی بیشتر دوست دارد در مرکز توجهات باشند و در جلوترین خط تیمشان با رقیب مبارزه کنند. سال 1998 را به یاد آورید. زمانی که بکام بعد از خطا روی دیگو سیمئونه اخراج شد، بعد از آن اتفاق او شدیدا مورد انتقاد قرار گرفت. در کشورش با او مانند کسی رفتار می‌کردند که یک انسان را کشته است. این بازیکنان باید تحمل مثبت‌ها و البته منفی‌ها را داشته باشند.

ونگر درباره سانچس گفت: شیلی دو بار قهرمان کوپا آمریکا شده و حالا این تیم به جام جهانی راه پیدا نکرده است. سانچس 29 سال سن دارد، پس برای جام بعدی او 33 ساله خواهد بود، انتظار می‌رود در دوره بعدی هم او حاضر باشد، درست است که در حال حاضر شدیدا ناامید است، اما هنوز هم شانس خوبی دارد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان