دلیل کم کاری بازیگر سریال «هاتف» در سینما +عکس

کیفیت فیلمنامه و فضای حاکم بر کار از مواردی است که این روزها وجود دارد اما من به جهت احتیاط شغلی که از ابتدا در انتخاب هایم داشتم و هنوز نیز دارم این گزیده کاری و امنیت فعلی برایم رقم خورده است.

خبرگزاری میزان: رزیتا غفاری بازیگر سریال "هاتف"  درباره دلیل استقبال از این مجموعه تلویزیونی گفت: در ایام محرم قرار داریم و سریال های مناسبتی همواره تا 90 درصد مورد استقبال مخاطب است. علاوه بر این اگر موضوع و فیلمنامه خوب باشد و در کنار آن بازیگران مجموعه به خوبی نقش های خود را ایفا کنند در استقبال مخاطبان تاثیرگذار است.

دلیل کم کاری  رزیتا غفاری در سینما

 

وی در خصوص دلیل حضورش در مجموعه هاتف اظهار کرد: پیشنهاد کار به من داده شد و من نیز بنا به خواسته تهیه کننده این نقش را پذیرفتم. البته یکی از مهم ترین دلایلی که در هاتف بازی کردم این بود که این سریال مناسبتی بود و با توجه به ایام محرم و ارادتی که همه ما به حضرت امام حسین (ع) داریم برای ایفای نقش در این اثر سخت گیری نکردم.


غفاری درباره ماجراهایی که در قسمت های بعدی سریال "هاتف" رخ می دهد بیان کرد: ترجیح می دهم برای غافلگیری مخاطب راجع به ماجراهایی که در قسمت های آینده اتفاق می افتد حرفی نزنم.

وی در خصوص گزیده کاری‌اش تصریح کرد: دلیل گزیده کاری‌ام وسواس های خودم در انتخاب فیلمنامه و نقش هاست. کیفیت فیلمنامه بسیار بد شده و فضای برخی کارها در عرصه هنر مسموم است اما من به دلیل این موارد کم کار نیستم بلکه به جهت احتیاط شغلی که از ابتدا در انتخاب هایم داشتم و هنوز نیز دارم این گزیده کاری و امنیت فعلی برایم رقم خورده است.

بازیگر "شب آفتابی" درباره کم کاری اش در سینما نیز گفت: پیشنهاد کار سینمایی ندارم و اگر پیشنهاداتی شده مربوط به دو سال اخیر بود اما چشمگیر نبودند به همین خاطر قبول نکردم.
غفاری در خصوص پیشرفت آثار تلویزیونی بیان کرد: تلویزیون نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است و شاهد فیلمنامه های بهتری هستیم در این میان دو تا سه پیشنهاد نیز به من شده که در حال بازی در یکی از آن ها به نام "کهنه سرباز" هستم و همینطور سریال تلویزیونی "بازی نقاب ها" را پس از کهنه سرباز دارم که به تهیه کنندگی علی مهام و کارگردانی سیروس حسن پور ساخته خواهد شد و من نیز در این مجموعه مقابل آزیتا حاجیان بازی خواهم کرد.

غفاری خاطر نشان کرد: پیشنهادات دیگری هم دارم که در حال بررسی آن ها هستم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان