ماهان شبکه ایرانیان

هواوی از قیمت و تاریخ عرضه میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و نسخه پورش دیزاین پرده برداشت

مراسم رونمایی پرچمداران هواوی لحظاتی پیش به پایان رسید و کاربران مشتاق با ویژگی های فبلت های جدید این شرکت آشنا شدند؛ میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و نسخه پورش دیزاین از میت ۱۰، که در همکاری با طراحان خودروساز آلمانی ساخته شده است.

هواوی از قیمت و تاریخ عرضه میت 10، میت 10 پرو و نسخه پورش دیزاین پرده برداشت

مراسم رونمایی پرچمداران هواوی لحظاتی پیش به پایان رسید و کاربران مشتاق با ویژگی های فبلت های جدید این شرکت آشنا شدند؛ میت 10، میت 10 پرو و نسخه پورش دیزاین از میت 10، که در همکاری با طراحان خودروساز آلمانی ساخته شده است.

از ویژگی های قابل توجه فبلت های جدید شرکت چینی می توان به بدنه مقاوم در برابر آب، صفحه نمایش AMOLED (در نسخه پرو) و چیپ اختصاصی هوش مصنوعی اشاره کرد که نقطه اصلی تمرکز در هر 3 محصول تازه به حساب می آید.

پیش از این در مطالبی جداگانه، شما را با ویژگی ها و قابلیت های پرچمداران جدید هواوی آشنا کردیم، اما یک نکته ی مهم باقی مانده است. شرکت چینی در روزهای آینده فروش میت 10 را در بازار های جهانی آغاز می کند و برای داشتن دو نسخه دیگر باید یک ماه دیگر منتظر بمانید.

نسخه پایه از میت 10 مجهز به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، با قیمت 699 یورو (در حال حاضر معادل 3.355.000 تومان) به فروش می رسد. قیمت میت 10 پرو نیز با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 799 یورو (در حال حاضر معادل 3.835.000 تومان) در نظر گرفته شده است.

و اما در نهایت به نسخه پورش دیزاین می رسیم که با 6 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود و برای داشتن آن باید 1395 یورو بپردازید، رقمی که در حال حاضر معادل 6.696.000 میلیون تومان معنی می دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان