ماهان شبکه ایرانیان

نگاهی به عکس های رسمی هواوی میت ۱۰، ۱۰ پرو و نسخه پورشه دیزاین

با رونمایی از فبلت های جدید هواوی مشخص شد میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو در دنیای واقعی هم به همان زیبایی هستند که در رندرهای گرافیکی آنها به نظر می رسید، خصوصاً با حاشیه ناچیز اطراف نمایشگر و رنگهای جذابی که شرکت سازنده برای بدنه آنها در نظر گرفته است

نگاهی به عکس های رسمی هواوی میت 10، 10 پرو و نسخه پورشه دیزاین

با رونمایی از فبلت های جدید هواوی مشخص شد میت 10 و میت 10 پرو در دنیای واقعی هم به همان زیبایی هستند که در رندرهای گرافیکی آنها به نظر می رسید، خصوصاً با حاشیه ناچیز اطراف نمایشگر و رنگهای جذابی که شرکت سازنده برای بدنه آنها در نظر گرفته است. مثل سال گذشته، برای راضی کردن کاربرانی که می خواهند یک قدم فراتر رفته باشند نسخه ای هم در همکاری با طراحان خودروساز آلمانی ساخته شده که مدل پورش دیزاین از میت 10 نام دارد و از نظر طراحی کمی متمایز است.

این نسخه گران قیمت از بدنه سرامیکی شیک و چشم نوازی بهره مند است، اما نمی توان کتمان کرد که حتی نسخه های عادی فبلت جدید هواوی هم برای جلب توجه کاربران از نظر طراحی چیزی کم نخواهند داشت.

از شما دعوت می کنیم در ادامه نگاهی داشته باشید از تصاویری که شرکت چینی به شکل رسمی از طراحی فبلت های جدید پرچمدار خود منتشر کرده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان