ورود «مایکل فلپس بدون حد و مرز» به کتابفروشی‌ها

کتاب «مایکل فلپس بدون حد و مرز» درباره این شناگر آمریکایی که دارنده بیشترین رکوردها و بیشترین مدال طلا در یک المپیک است، به قلم خود او و با همکاری یک نویسنده مطرح اخبار ورزشی، منتشر شد.

ورود «مایکل فلپس بدون حد و مرز» به کتابفروشی‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، مایکل فلپس یکی از بزرگترین قهرمانانی است که دنیا تا به حال به خود دیده است. او پس از کسب هشت مدال طلا و ثبت هفت رکورد جهانی در المپیک 2008 پکن، به اسطوره ورزش شنا و الهام بخش میلیون‌ها انسان تبدیل شد.

او مردی است که علی‌رغم کسب تمام این مدال‌ها و شهرت، از همان ابتدا با موانع روحی، جسمی و احساسی رو به رو شده است. کتاب اخیر که از پروفروش‌ترین کتاب‌های فهرست نیویورک تایمز بوده، راهنمایی برای به حقیقت پیوستن رویاهای اوست.

فلپس در این کتاب چگونگی رویارویی خود را با چالش‌ها، رشد ذهنیت و رسیدن به موفقیت را نه تنها در رقابت‌هایش، بلکه در تمام جنبه‌های زندگی هم شرح می‌دهد. در مسیر بیان و ثبت این ناگفته‌ها، فلپس البته تنها نبوده و «آلن آبراهامسون»، نویسنده خبرهای ورزشی و کارشناس برجسته المپیک، روایتگر این فراز و فرودهاست.

فصل اول کتاب «مایکل فلپس بدون حد و مرز» با این عبارات آغاز می‌شود: تا فرا رسیدن المپیک و حین تمامی مسابقات انتخابی شنای المپیک 2008 ایالات متحده که در اوماهایِ نبراسکا، اواخر ماه ژوئن و اوایل ژوئیه برگزار می‌شد، رویای خاص و ویژه‌ای داشتم؛ این رویا 3:07 بود.

این کتاب را فرناز تیمورازف به فارسی ترجمه کرده و انتشارات پندار تابان آن را در 340 صفحه، شمارگان 1100 نسخه و با بهای 25 هزار تومان منتشر و روانه بازار کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر