ماهان شبکه ایرانیان

بیکسبی ۲.۰ معرفی شد؛ نسخه دوم دستیار هوشمند سامسونگ با قابلیت های ویژه

در نخستین روز از کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ که هم اکنون در سان فرانسیسکو در حال برگزاریست، این کمپانی کره ای از نسل جدید دستیار دیجیتالی اش یعنی «بیکسبی ۲.۰» رونمایی کرد.

بیکسبی 2.0 معرفی شد؛ نسخه دوم دستیار هوشمند سامسونگ با قابلیت های ویژه

در نخستین روز از کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ که هم اکنون در سان فرانسیسکو در حال برگزاریست، این کمپانی کره ای از نسل جدید دستیار دیجیتالی اش یعنی «بیکسبی 2.0» رونمایی کرد.

دستیار صوتی سامسونگ به یک ابزار هوشمند تبدیل می شود

بیکسبی 2.0 از دید سامسونگ، تجدید ساختار و تحولی در پلتفرم بیکسبی به شمار می رود و دستیارهای دیجیتالی ساده را به یک ابزار هوشمند واقعی تبدیل می کند. این دستیار هوشمند با بهره گیری از پلتفرم SmartThings که بر پایه کلاود عمل می کند، در همه جا حضور می یابد و می توانید اکوسیستم گسترده ای از تجهیزات و لوازم مانند یخچال و ماشین لباسشویی را تحت کنترل درآورد.

نسخه جدید این دستیار دیجیتالی کره ای نقص های بیکسبی 1.0 را رفع کرده و از قابلیت های پردازش زبان طبیعی پیشرفته ای بهره می گیرد که نه تنها کاربر اصلی، بلکه اعضای خانواده اش را هم شناسایی می نماید.

خبر خوب دیگر اینکه سامسونگ کیت توسعه نرم افزاری (SDK) بیکسبی را هم برای توسعه دهندگان فراهم ساخته تا بتوانند از این دستیار هوشمند برای کنترل دستگاه های مختلف استفاده نمایند. این اقدام باعث می شود تا آینده روشن تری پیش روی بیکسبی قرار گیرد.

هنوز مشخص نیست که این آپدیت ارزشمند چه زمانی در دسترس کاربران قرار می گیرد، اما به نظر می رسد تا پایان سال جاری میلادی به مرور شاهد عرضه و فعالسازی آن در نقاط مختلف جهان باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان