با حضور دو شاعر برگزیده اتحادیه نویسندگان ترکیه؛

شب شاعران ایران و ترکیه در تهران برگزار می‌شود

به دنبال برگزاری شب‌های شاعران ایران و ایتالیا و شب‌های شاعران ایران و افغانستان، چهارشنبه این هفته (سوم آبان ماه) شب شاعران ایران و ترکیه هم برگزار می‌شود.

شب شاعران ایران و ترکیه در تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که از سوی مجله بخارا و با همکاری مؤسسه یونس امره ترکیه در تهران، مجله کاروان و گالری محسن--- پلتفرم داربست برگزار می‌شود، دو شاعر از ترکیه برای شعرخوانی حضور دارند.

مطابق اعلام، عثمان اوزباغچه که در سال 2007 مجموعه اشعارش برنده جایزه کتاب سال اتحادیه نویسندگان ترکیه شد و خاقان شرق دمیر که مجموعه شعر او نیز «بازگشت قهرمان» از سوی  اتحادیه نویسندگان ترکیه به عنوان بهترین کتاب شعر انتخاب شد.

در این شب دو شاعر از ایران: کبوتر ارشدی، شاعر و روزنامه‌نگار حوزه اندیشه و ادبیات که دو مجموعه شعر از وی منتشر شده و فرزانه قوامی، دانش اموخته ادبیات از دانشگاه علامه طباطبایی، که از وی نیز چهار مجموعه شعر منتشر شده است شعرهایشان را خواهند خواند.

شب شاعران ایران و ترکیه ساعت پنج بعد از ظهر چهارشنبه سوم آبان ماه در گالری محسن---  پلتفرم داربست، بزرگراه مدرس شمال، خیابان ظفر شرقی، خیابان ناجی، خیابان فرزان شرقی، خیابان نوربخش، بلوار مینا، پلاک 42 برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان