سنسور اثر انگشت گلکسی S۹ احتمالا در پنل جلو قرار می گیرد

محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در پرچمداران اخیر سامسونگ انتقادات زیادی را به همراه داشت. دلیل این چیدمان عدم وجود تکنولوژی لازم برای ادغام حسگر مذکور با نمایشگر بوده اما حالا خبر می رسد که این شرکت ممکن است در گلکسی S۹ و S۹ پلاس از اسکنر اثر انشگت در پنل جلو استفاده کند.

سنسور اثر انگشت گلکسی S9 احتمالا در پنل جلو قرار می گیرد

محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در پرچمداران اخیر سامسونگ انتقادات زیادی را به همراه داشت. دلیل این چیدمان عدم وجود تکنولوژی لازم برای ادغام حسگر مذکور با نمایشگر بوده اما حالا خبر می رسد که این شرکت ممکن است در گلکسی S9 و S9 پلاس از اسکنر اثر انشگت در پنل جلو استفاده کند.

این اطلاعات بر اساس پتنتی به دست آمده که سامسونگ در «سازمان ثبت نشان تجاری کره جنوبی» (KIPRIS) ثبت کرده است.

اگر اطلاعات موجود در پتنت درست باشد کمپانی کره ای در حال کار بر روی طرحی است که به ایجاد یک بریدگی در نمایشگر برای تعبیه سنسور اثرانگشت در پنل جلویی منجر می شود.

با این حال مشخص نیست که این سنسور بتواند نظر کاربران این شرکت را جلب کند، چون بر اساس تحقیقات صورت گرفته بریدگی نمایشگرهای آیفون 10و اسنشال فون که برای تعبیه دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه به کار رفته با استقبال چندانی مواجه نشده است.

گفتنی است بر اساس شایعات منتشر شده نمایشگر های گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس مشابه با مدل های قبلی آنها خواهد بود. علاوه بر این هردو پرچمدار آتی سامسونگ به چیپست اسنپدراگون 845 و 6 گیابایت رم مجهز می شوند.

با توجه به زمان عرضه پرچمداران فعلی سامسونگ، یعنی گلکسی S8 و S8 پلاس در سال 2017 پیش بینی می شود که رونمایی از S9 و S9 پلاس در اوایل سال 2018 انجام بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان