فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط آمادگی هستند

بوشهر - فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط آمادگی هستند.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بهترین شرایط آمادگی هستند

ناوسالاریکم رمضان زیراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ناراحتی دشمن از این است که امروز ایران اسلامی اقتدار بالایی دارد و در تمامی زمینه ها کنترل به دست نیروهای ایران اسلامی است.

وی اضافه کرد: همه ملت ما گوش به فرمان رهبری هستند و علت این که ما در حوزه امنیتی و دفاعی پیشرفت کردیم به این دلیل است که ما بیشتر گوش به فرمان رهبری هستیم.

زیراهی تصریح کرد: امروز دیگر گزینه‌ای از سوی دشمنان به نام گزینه روی میز وجود ندارد، امروزه سپاه و ارتش ید واحده هستند، شش موشک سپاه در سوریه با دقت کامل به هدف مورد نظر برخورد کرد و باعث شد استکبار جهانی به قدرت بازدارنده ایران اسلامی پی ببرد.  

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور مقتدر سپاه در تمامی زمینه‌ها گفت: سپاه در حوزه فرهنگی، امنیتی، دفاعی و... به صورت ویژه حضور داشته است و این حضور با برنامه‌ریزی مدون است.

زیراهی ادامه داد: نیروهای آمریکایی و فرامنطقه‌ای قدرت و جرات رویارویی با سپاه دریایی را در خلیج فارس ندارند و تجربه این رویایی را لمس کرده‌اند.

با حکم فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مسعود فروتن به عنوان فرمانده نیروی دریایی سپاه در خارگ منصوب شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان