اشاره مدیر عامل OnePlus به بهره مندی وان پلاس ۵T از یک دوربین عالی

همین دیروز بود که گفتیم موبایل وان پلاس ۵T احتمالاً در اوایل آذر ماه و با سخت افزاری قدرتمند روانه بازار شود. حال مدیرعامل کمپانی OnePlus با انتشار عکسی جالب به طور غیر مستقیم به کیفیت بالای دوربین آن اشاره کرده است.

اشاره مدیر عامل OnePlus به بهره مندی وان پلاس 5T از یک دوربین عالی

همین دیروز بود که گفتیم موبایل وان پلاس 5T احتمالاً در اوایل آذر ماه و با سخت افزاری قدرتمند روانه بازار شود. حال مدیرعامل کمپانی OnePlus با انتشار عکسی جالب به طور غیر مستقیم به کیفیت بالای دوربین آن اشاره کرده است.

او تصویر زیر را در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده و در زیر آن نوشته: «یه تصویر محشر که لابد با یک دوربین عالی گرفته شده :)»

اگر چه کارل پی «Carl Pei» در مطلب خود هیچ اشاره ای به فبلت وان پلاس 5T نکرده اما با توجه به نزدیک بودن زمان معرفی موبایل مذکور می توان با اطمینان در خصوص منظور مدیرعامل OnePlus اظهار نظر کرد.

طبق شنیده ها این فبلت از نمایشگری بدون حاشیه مشابه موبایل ویوو X20 برخوردار خواهد بود. این نمایشگر AMOLED از رزولوشن 1080 × 2160 پیکسلی بهره برده و نسبت تصویر در آن برابر با 18:9 خواهد بود.

از دیگر ویژگی های سخت افزاری این محصول می توان به چیپست اسنپدراگون 835، 6 یا 8 گیگابایت رم و حضور سنسور اثر انگشت در بدنه پشتی آن اشاره کرد. به طور حتم در روزهای آینده باز هم از این موبایل مورد انتظار خواهیم شنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان