بعد از عرضه ای موفقیت آمیز طی ماه گذشته میلادی و اتمام موجودی مدل «سفید ابریشمی» موبایل وان پلاس 6 در کمتر از 24 ساعت، کمپانی چینی حالا خبر از فروش 1 میلیون واحدی پرچمدار خود داده است. اگر بخواهیم دقیق تر باشیم، وان پلاس در عرض 22 روز به این دستاورد مهم رسیده که نشانه ای بر رشد کمپانی چینی است. که وان پلاس 5 و وان پلاس 5T هردو به بیش از سه ماه برای رسیدن به فروش 1 میلیونی نیاز داشتند.
پیت لائو، مدیرعامل وان پلاس در مصاحبه اخیر خود با بیزنس اینسایدر، دستیابی به این مهم را تایید و اعلام کرده که شدیداً از آمار فروش و فیبدک هایی که از مشتریان دریافت شده راضی است؛ وی این موفقیت را حاصل رشد جامعه کاربران وفادار به این برند می داند. البته اگر این رقم فروش را کنار ارقام سامسونگ یا اپل بگذاریم، بسیار ناچیز جلوه می کند اما لائو عدم دسترسی به کانال های فیزیکی فروش را یکی از دلایل اصلی این موضوع می داند.
وی همچنین اضافه کرد که وان پلاس دیوایس هایش را به صورت مستقیم به مصرف کننده می فروشد و ترجیح می دهد از دخالت غیرضروری اپراتورهای مخابراتی جلوگیری شود. در نهایت، عدم همکاری با اپراتورهای مخابراتی به معنای دسترسی کمتر کاربران به محصولات این برند است اما حداقل در ایالات متحده، این موضوع چندان مشکل ساز نشده است؛ کشوری که وان پلاس حالا در شرف تبدیل شدن به پادشاه بازار اسمارت فون های آنلاکد آن است.
علاوه بر این ها، وان پلاس در کشورهای در حال توسعه مانند هند نیز موفقیت خوبی کسب کرده و وان پلاس 5T در سه ماهه نخست 2018، پر فروش ترین موبایل پرچمدار این کشور بود. با قیمت پایه 529 دلاری، وان پلاس 6 رقیبی شایسته برای سایر پرچمداران بازار است و چیپست اسنپدراگون 845 و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم را در خودی جای داده.