پیش‌بینی تداوم هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ازوضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس طی امروز خبر داد و گفت: این شرایط فردا نیز حاکم خواهد بود.

پیش‌بینی تداوم هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران

حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت کیفی هوای تهران اظهار کرد: طی امروز شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق پایتخت به دلیل افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق، در شرایط نامطلوب برای گروه‌های حساس است و انتظار می رود تا فردا (7 آبان) وضعیت کیفی هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق شهر تهران تداوم داشته باشد.

وی افزود: شاخص کیفیت هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به 11 صبح امروز با عدد 114 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس بود.. این شرایط ناسالم در هوای تهران تداوم دارد و در شرایط فعلی شاخص کیفیت هوا 117 است.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در مورد وضعیت هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش‌بینی شده برای شهر تهران، با افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در بعدازظهر امروز در برخی ساعات بعدازظهر وزش باد موثر به بزرگی 3 تا 5 متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی انتظار می‌رود. این شرایط در روز یکشنبه کمابیش ادامه خواهد داشت و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر خواهد بود.

به گفته شهبازی، با افزایش میزان ناپایداری جوی طی روز دوشنبه، به تدریج بر سرعت باد افزوده و در برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی 8 تا 10 متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تاکید کرد: دمای تهران تا روز آینده افزایش جرئی خواهد یافت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر