ماهان شبکه ایرانیان

سفر بیش از ۱۰ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد به مناطق دفاع مقدس

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت:تا پایان سال،بیش از ۱۰ هزار دانش‌آموز در قالب راهیان نور از مناطق مختلف عملیاتی در جنوب کشور بازدید می کنند.

سفر بیش از 10 هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد به مناطق دفاع مقدس

به گزارش ایسنا،سید محمد لطیف ارجمند در نشستی خبری به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 2500 نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کرده‌اند.

وی بیان کرد: خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم هستند و اگر همت و جهاد و تلاش آنها نبود، برنامه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اهداف انقلاب اسلامی محقق نمی‌شد.تهدیدات جنگ نرم باورها و ارزش‌های ما را مورد تهدید قرار می‌دهد و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف برای مقابله با جنگ نرم دشمن ضروری است و بسیج دانش آموزی یکی از مهمترین رسالت هایش مقابله با جنگ نرم دشمن است  و بسیج دانش‌آموزی با هدف توسعه و تعمیق فرهنگ بسیجی و استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و توسعه آن گام برمی‌دارد . بالا بردن نشاط، خلاقیت، نوآوری، ترویج فرهنگ بسیجی و الگوگیری نسل جوان از دیگر اهداف بسیج دانش‌آموزی است .

ارجمند برگزاری اردوهای راهیان نور، عطرافشانی گلزار شهدا، ایجاد موج استکبار ستیزی،  اقتصاد مقاومتی و ولایت‌مداری در فضای مجازی، برگزاری برنامه‌های پدافند غیرعامل و برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه های مورد تاکید هفته بسیج دانش‌آموزی به شمار می‌روند .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان