ماهان شبکه ایرانیان

حسینی کیا در غرفه مهر:

توان دفاعی سبزپوشان ما قابل مذاکره نیست

نماینده مردم سنقر در مجلس با اشاره به اینکه آمریکا به خیال توقف توان هسته ای ما به دنبال مذاکره بر سر توان دفاعی است، گفت: توان دفاعی سبزپوشان ما قابل مذاکره نیست.

توان دفاعی سبزپوشان ما قابل مذاکره نیست

سیدجواد حسینی کیا نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اظهارات روز گذشته رئیس جمهور مبنی بر اینکه مگر کشورهای آسیای شرقی دیوانه هستند که با آمریکا مذاکره کنند، گفت: این سخنان رئیس جمهور بدان معنی است که دشمن تحت هیچ شرایط قابل اعتماد نیست. این اظهارات یعنی ما راهی را رفتیم اما دیگران این راه را نروند. در این مسیر هر چه تعهد داده و امضا کنند هیچ پشتیبانی  برای آن وجود ندارد و دنیای استکبار سر هیچ وعده ای نمی ماند.

وی با اشاره به اینکه دشمن هرگز به تعهدات خود عمل نمی کند، افزود: مذاکره همیشه برای به تاخیر انداختن کار است تا دشمن فرصت بازیابی خود را پیدا کند در غیر اینصورت مذاکره معنایی ندارد.

این نماینده مجلس ادامه داد: مذاکرات همیشه بهانه ای بوده تا ترفندها، موانع و بهانه تراشی های جدید مطرح شود.

حسینی کیا گفت: آمریکا ثابت کرده که هرگز پای هیچ تعهدی نمی ماند. کسی که مردم را مورد بمباران شیمیایی قرار داده و کشتار جمعی به راه می اندازد، هیچ سابقه روشنی در تاریخ ندارد بر اساس قاعده استکباری خود بر هیچ اصولی پایبند نیست.

نماینده مردم سنقر گفت: هر جا دیدیم آمریکا پایه میز مذاکره آمده باید یقین داشته باشیم که دچار ضعف شده و دنبال فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب است.

حسینی کیا با اشاره به اینکه با این بهانه ها امروز خواستار مذاکره درباره توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: دشمن در پی آن است که بگوید در زمینه مذاکرات هسته ای به پیروزی دست یافته و توانسته است برنامه هسته ای ما را متوقف کند حالا وقت آن است که ما را در زمینه توان دفاعی و موشکی تضعیف کند.

وی افزود: اینها به دنبال  آن هستند که به بهانه مذاکره، پیشرفت ما را به تعویق بیندازند، توان موشکی ما قابل مذاکره نیست و نیروهای مسلح ما زیر نظر ولی فقیه کار خود را ادامه می دهند.

حسینی کیا تصریح کرد: بخشی از امنیت امروز منطقه حاصل تلاش سربازان سبزپوش کشورمان است که توان این سربازان قابل مذاکره نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان