آرایش خانم‌های جذاب و مرموز

گاهی اوقات بد نیست خودتان را از شر قید و بندها رها کنید و در ظاهرتان تنوع به وجود بیاورید؛ مثلا آرایشی تیره‌تر داشته باشید تا جذاب‌تر و مرموز به نظر بیایید

رژ تیره

گاهی اوقات بد نیست خودتان را از شر قید و بندها رها کنید و در ظاهرتان تنوع به وجود بیاورید؛ مثلا آرایشی تیره‌تر داشته باشید تا جذاب‌تر و مرموز به نظر بیایید. اما استفاده از این نوع آرایش به خصوص رژلب تیره برای خیلی از خانم‌ها سخت است و اعتماد به نفس زیادی را می‌طلبد. رنگ‌هایی مثل قرمز آجری تیره یا قهوه‌ای شکلاتی هم جزء رنگ‌های تیره برای رژلب هستند که استفاده از آن‌ها سن و سال نمی‌شناسد. اما چطور باید پیش رفت؟

رنگ را به درستی انتخاب کنید

اول از همه باید به رنگ پوست‌تان توجه کنید. اگر پوست شما رنگی دارد که رگ‌های روی مچ دست‌تان آبی و واضح است و جواهر نقره‌ای رنگ به شما بیش‌تر می‌آید، باید سراغ طیف رنگی سرد بروید و رژلب را از خانواده آبی یا بنفش تیره انتخاب کنید. اگر رگ‌های روی مچ دست شما سبز به نظر می‌آیند و جواهرات طلایی رنگ را بیش‌تر می‌پسندید، سراغ رژ‌لب‌هایی بروید که زمینه نارنجی، زرد یا طلایی دارند. خانم‌هایی که پوست‌شان رنگ خنثی دارد، این آزادی عمل را دارند که هر رنگی دوست دارند، انتخاب کنند.

 رژتیره

قبل از نقاشی بوم را آماده کنید

آماده‌سازی برای آرایش لب‌ها با رنگ تیره فقط استفاده از رژ تیره نیست و نیاز به مقدمات دارد. چون رژ‌لب تیره بیش‌تر از رنگ‌های روشن‌تر ممکن است کم‌رنگ یا نامرتب شود، باید اول صورت را آماده این نوع آرایش کنید. از کرم‌های نرم‌کننده لب استفاده کنید تا نرم شوند. برای پوست صورت هم می‌توانید از کرم‌های اسکراب استفاده کنید. قدم بعدی این است که کرم پودر را روی صورت بمالید و حتی از خط لب‌تان هم فرا‌تر بروید. در نهایت روی لب‌ها مواد نرم‌کننده بمالید اما نه آنق‌در که چرب و براق شوند. نرم شدن لب به این خاطر است که مداد خط‌لب راحت‌تر روی کناره‌های لب کشیده شود و رژ‌لب پاک نشود یا کج و معوج روی لب ننشیند.

محصول مرتبط: مداد لب 24 ساعته دبورا مدل 24ORE

مداد لب

یک خط لب جادویی بکشید

از نظر بیش‌تر خانم‌ها، خط‌لبی که درست کشیده شده باشد، آرایش را یکدست و مرتب جلوه می‌دهد و حتی با کشیدن خط‌لب به بهترین شکل می‌توانید لب‌ها را گوشتی‌تر و بزرگ‌تر هم نشان بدهید. از مدادی استفاده کنید که هم رنگ خط‌لب شما باشد و از کناره بیرونی لب، خط کشیدن را شروع کنید نه این که دقیقا روی خط‌لب را بکشید. به این صورت، انحنا و برآمدگی‌های لب با تاکید بیش‌تری نمایان می‌شوند. اگر در ابتدا کل لب‌تان را با مداد لب رنگ کنید، آن وقت ماندگاری رژ شما بیش‌تر خواهد بود. 

از برس رژ‌لب استفاده کنید

خیلی وقت‌ها خانم‌ها با عجله یا میان راه یادشان می‌آید که رژ‌لب بزنند یا آن را تجدید کنند. این‌جاست که برس‌های مخصوص رژ‌لب کارآیی‌شان را ثابت می‌کنند. نرم و لطیف بودن برس‌ها، کار با آن‌ها را ساده می‌کند.

 رژتیره

بقیه آرایش فراموش نشود

وقتی می‌خواهید رژ‌لب تیره بزنید، باید بقیه آرایش صورت شما طبیعی باشد و به بقیه بخش‌ها بیاید. مثلا از سایه چشم کم‌رنگ و کمی‌ ریمل استفاده کنید. کرم پودر همرنگ پوست و هم چنین رژ گونه ملایمی ‌بزنید. برای تکمیل آرایش، عینکی با شیشه تیره بزنید تا با رژ تیره‌رنگ شما هماهنگ باشد.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر