برند مبلمان FENDI بیشتر بشناسید

مبلمان همیشه از مهمترین و جذاب ترین قسمت های یک خانه و طراحی داخلی است که کمپانی های مختلفی در جهان به طراحی و تولید آن مشغول هستند.یکی از این کمپانی ها فندی کاسا ( FENDI CASA) است که از سال ۱۹۸۹ مشغول به فعالیت است. مبلمان ایتالیایی با سبکی متفاوت نو آورانه و بسیار خاص.

 مبلمان

مبلمان همیشه از مهمترین و جذاب ترین قسمت های یک خانه و طراحی داخلی است که کمپانی های مختلفی در جهان به طراحی و تولید آن مشغول هستند.یکی از این کمپانی ها فندی کاسا ( FENDI CASA) است که از سال 1989 مشغول به فعالیت است. مبلمان ایتالیایی با سبکی متفاوت نو آورانه و بسیار خاص.

کمپانی فندی همیشه توجه خود را به این که بهترین باشد حفظ کرده است.

میلمان

فندی امروز به بخشی از پروژه های منحصر بفرد در برخی از مکان های معتبر در سراسر دنیا تبدیل شده است.فندی نه تنها در طراحی داخلی خانه ها بلکه یکی از برند های معتبر در دیزاین داخل قایق ها و کشتی ها و یا جت های خصوصی نیز میباشد. برندی با طعم لوکس بودن و جزئیات دقیق.

 مبلمان

فندی در همه فضاها در طراحی داخلی ردپایی از خود بجا گذاشته است از فضاهای باز تا آشپزخانه  و اتاق خواب او فکر همه چیز را برای خانه شما کرده است.

یکی از نقاط عطف این کمپانی همکاری با یک معمار مطرح و سرشناس فرانسوی به نام فرانسیس جوزف است.

از ویژگی های این برند تعالی، خلاقیت بی حد و حصر و تسلط بر مواد نام برد.این کمپانی در شهر های مهم دنیا از لندن و پاریس ، رم ، نیویورک و ... فروشگاه های خود را افتتاح کرده است.

 مبلمان

فندی برای مشتریان خاص خود خدمات بسیار ویژه ایی را در نظر گرفته است تمامی مشتریان خاص که از فروشگاه این برند در رم میخواهند خردی کنند و از خارج از رم به آنجا می آیند میتوانند در سوئیت های خیلی شیک و لاکچری این برند که در طبقه سوم  یک هتل اقامت داشته باشند.

 مبلمان

این برند جدا از حضورش در طراحی داخلی در صنعت مد هم بسیار مشهور است از لباس های زنانه و مردانه و بچگانه تا طراحی ساعت های خیلی خاص که مشتریان مخصوص به خود را نیز دارد فعالیت دارد.

نمایندگی فندی چند سالی است که در تهران مشغول به فعالیت کرده است که بسیار هم مورد توجه طراحان داخلی در ایران قرار گرفته است و در پروژه های خود استفاده میکنند.

 مبلمان

این برند در میان 10 برند برتر جهان از لحاظ کیفیت و خلاقیت درطراحی مبلمان در رده چهارم قرار دارد که این رده بندی نشان از اعتبار و کیفیت آن دارد. برندی که باطراحی های منحصر بفرد برای دوره معاصر فعالیت میکند طرح هایی فراتر از پیش بینی ها در دنیای مد که از ویژگی های بارز در FENDI CASA است.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر