آب طعم‌دار یا دتاکس واتر یک نوشیدنی ایده‌آل برای سم‌زدایی

با توجه به آب و هوای گرم تابستان، نیاز بدن به نوشیدن آب بیشتر از هر فصل دیگری است. با تمام این تفاسیر افراد زیادی هستند که نسبت به آب خوردن و تامین آب موردنیاز بدن‌شان مقاومت ویژه‌ای دارند

آب طعم‌دار یا دتاکس واتر یک نوشیدنی ایده‌آل برای سم‌زدایی

با توجه به آب و هوای گرم تابستان، نیاز بدن به نوشیدن آب بیشتر از هر فصل دیگری است. با تمام این تفاسیر افراد زیادی هستند که نسبت به آب خوردن و تامین آب موردنیاز بدن‌شان مقاومت ویژه‌ای دارند. روزچین به این افراد توصیه می‌کند، اگر خوردن آب را دوست ندارید از آب‌های طعم‌دار یا دتاکس واتر استفاده کنید که خواص سم‌زدایی هم دارد. البته لازم است که بگوییم مصرف دتاکس واتر محدود به فصل تابستان نیست. برای شما پیشنهادات خوشمزه و هیجان‌انگیزی داریم.

آب طعم‌دار (Detox Water) چیست؟

آب طعم‌دار یک نوشیدنی سالم و بدون شکر است که با ترکیب میوه‌ها تهیه می‌شود. این ترکیب خوشمزه، تنوع زیادی دارد. آب طعم‌دار خاصیت سم‌زدایی و چربی سوزی دارد. ما برای شما چند دستور تهیه آب طعم‌دار آماده کرده‌ایم.

دتاکس واتر هندوانه

دتاکس واتر هندوانه
دتاکس واتر هندوانه

برای تهیه‎ این نوشیدنی به دو پیمانه هندوانه مکعبی خرد شده بدون هسته، چهار پیمانه آب و شش قالب یخ نیاز است. آب، هندوانه و یخ را در پارچ بریزید. قبل از نوشیدن اجازه دهید این ترکیب چند ساعت در یخچال بماند تا آب طعم دلچسب هندوانه را به خود بگیرد. هندوانه به آب طعم تابستانی دلپذیری می‌دهد.

دتاکس واتر پرتقال و نعنا

دتاکس واتر پرتقال و نعنا
دتاکس واتر پرتقال و نعنا

این نوشیدنی به سه عدد پرتقال حلقه شده، 10 عدد برگ نعنا و دو لیتر آب نیاز دارد. تکه‌های پرتقال و نعنا را در یک پارچ بزرگ بریزید. آب را به آن اضافه کنید و 2 ساعت در یخچال قرار دهید. نوشیدنی را در لیوان‌های پر از یخ سرو کنید. در صورت تمایل نوشیدنی را با یک شاخه نعنا و یک برش پرتقال تزئین کنید.

دتاکس واتر لیموترش و زنجبیل

دتاکس لیمو و زنجبیل
دتاکس لیمو و زنجبیل

آب، نصف عدد لیموترش و یک بند انگشت ریشه زنجبیل رنده شده را در لیوان بریزید. زنجبیل به تمیز کردن سیستم بدن کمک کرده و معده را نیز آرام می‌کند. این نوشیدنی برای صبح زود عالی است. این نوشیدنی باعث می‌شود که در تمام طول روز احساس درد نکنید و سموم مضر موجود در بدنتان نیز دفع شوند.

دتاکس واتر توت‌فرنگی و کیوی

دتاکس واتر توت فرنگی و کیوی
دتاکس واتر توت فرنگی و کیوی

این یک نوشیدنی تابستانی عالی است. برای تهیه این نوشیدنی خوشمزه به دو لیتر آب، مقداری توت‌فرنگی و کیوی احتیاج دارید. توت‌فرنگی‌ها و کیوی‌ها را برش دهید و به آب اضافه کنید و برای چند ساعت در یخچال قرار دهید. کیوی ویتامین A دارد که باعث سم‌زدایی می‌شود و توت‌فرنگی با داشتن خواص ضد پیری برای پوست بسیار مفید است و همچنین سلول‌های سرطانی را از بین می‌برد. می‌توانید بنا به ذائقه خودتان مقدار میوه‌ها را کمتر یا بیشتر کرده و یا اینکه از میوه‌های دیگر و همچنین نعنا برای تغیر مزه آن استفاده کنید.

دتاکس لیمو، خیار و نعنا

دتاکس واتر لیمو،خیار و نعنا
دتاکس واتر لیمو،خیار و نعنا

لیموی موجود در این دتاکس‌ واتر سیستم دفاعی بدن را تقویت کرده و سموم را از بدن دفع می‌کند. خیار هم بدن را خنک نگه داشته و آن را از کم‌آبی در امان نگه می‌دارد. نعنا باعث هضم بهتر غذا می‌شود. همچنین نوشیدنی‌تان را بدون افزودن شکر، شیرین می‌کند. همه مواد را داخل یک پارچ ریخته و شب تا صبح در یخچال بگذارید. این یکی از خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌هاست که خواص سم‌زدایی فوق‌العاده‌ای دارد.

دتاکس واتر چربی سوز

دتاکس واتر سیب، دارچین و سرکه سیب
دتاکس واتر سیب، دارچین و سرکه سیب

این دتاکس واتر نه تنها سموم بدن را دفع می‌کند که تاثیر زیادی در کاهش وزن نیز دارد. برای تهیه این دتاکس واتر به سه پیمانه آب خالص، دو قاشق غذاخوری سرکه سیب، یک قاشق غذاخوری آب لیموی تازه، یک قاشق چای‌خوری دارچین و نصف یک سیب متوسط احتیاج دارید. در صورت تمایل می‌توانید مقداری شیرین‌کننده هم به آن اضافه کنید. همه مواد به جز سیب را داخل مخلوط‌کن ریخته و 10 ثانیه مخلوط کنید. حالا برش‌های سیب را به آن اضافه کنید. دتاکس واتر چربی‌سوز شما آماده است.😋

شما هم دستورهای تهیه‌ی دتاکس واترهایی را که بلد هستید، با ما به اشتراک بگذارید تا به نام خودتان در روزچین منتشر کنیم.😜

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر