ماهان شبکه ایرانیان

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

«شمخانی» سخنران ۱۳ آبان تهران

تهران- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از سخنرانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم ۱۳ آبان تهران خبر داد.

«شمخانی» سخنران 13 آبان تهران

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقش برجسته و غیر قابل انکار تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت جمعی از دانش‌آموزان و دانشجویان توسط عوامل رژیم شاه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و نیز اقشار مختلف مردم می توانند برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم ایفای نقش کنند.

وی افزود: سخنان سخیف و توهین‌آمیز ترامپ علیه ملت ایران، در روزهای اخیر، خشم مردم مبارز و شجاع کشورمان را بر انگیخته و مردم با حضور گسترده و پرشور خود در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان به ویژه آمریکا را نقش برآب می‌کند و پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را خواهند داد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار داشت: تجمع روز 13 آبان در شهر تهران از ساعت 9:30صبح،  شـــنبـه 13 آبان در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا واقع درخیابان آیت الله طالقانی، تقاطع خیابان شهید مفتح برگزار خواهد شد.

وی گفت: امیر دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و نماینده مقام معظم رهبری در این شورا در جمع راهپیمایان سخنرانی خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان