ماهان شبکه ایرانیان

سردار شادمانی در گفتگو با مهر:

نیروی هوایی ارتش قابل قیاس با هیچکدام از نیروهای هوایی منطقه نیست

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم تاکید کرد: نیروی هوایی قابل قیاس با هیچکدام از نیروهای هوایی منطقه نیست زیرا با حضور در دفاع مقدس و عملیات‌های جبهه مقاومت تجارب خوبی کسب کرده است.

نیروی هوایی ارتش قابل قیاس با هیچکدام از نیروهای هوایی منطقه نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در حاشیه هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت در گفتگو با خبرنگار مهر، امنیت را موضوع اول برای مردم و کشور برشمرد و گفت: ما عمیقا فهمیده‌ایم که اگر امکان دفاع از کشور و نظام را تقویت کنیم، امنیت تامین می‌شود.

وی افزود: در حوزه فناوری و تجهیزات نو و طرح‌ریزی برای ابتکارات نیز در نیروهای مسلح اقدامات متعددی صورت گرفته است.

شادمانی اضافه کرد: نیروی هوایی طی هفته جاری رزمایشی مبتنی بر رزم هوایی برگزار کرد که نشان داد قابلیت‌ها نسبت به سال‌های قبل بالاتر رفته است و نیروی هوایی در مسیر تبدیل شدن به یک قدرت هوایی برتر در منطقه است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم تاکید کرد: نیروی هوایی اکنون قابل قیاس با هیچکدام از نیروهای هوایی منطقه نیست زیرا هم در 8 سال دفاع مقدس شرکت فعال داشته و هم طی 30 سال بعد و در عملیات‌های جبهه مقاومت شرکت کرده و تجارب خوبی بدست آورده است.

وی افزود: نیروی هوایی مخصوصا در حوزه تکنولوژی با دست‌یابی به تکنولوژی‌های نو در حال حرکت به سمت قدرت‌یابی واقعی است.

شادمانی با بیان اینکه قضاوت من این است این رزمایش، رزمایش خوبی بود، گفت: در این رزمایش بخشی از قدرت نیروی هوایی در منطقه به نمایش گذاشته شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نوسازی تاثیر بسزایی در ناوگان نیروی هوایی دارد، گفت: نیروی هوایی تجهیزات محور است و علم و تکنولوژی جدید تاثیر بسزایی با آن دارد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم گفت: با توجه به دستاوردهایی که نیروی هوایی در حوزه فناوری داشته شاهد بودیم که تجهیزات بهینه شده و نو در تاکتیک‌ها و صحنه عملیات‌ها هم اثر خود را گذاشته است.

وی در پایان با بیان اینکه افزود دقت در شلیک‌ها حاصل ابتکارات جدید است، خاطرنشان کرد: اینکه هواپیماها از فاصله دور اهداف را مورد اصابت قرار دادند یک امنیت را برای خلبان و هواپیما ایجاد می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان