ماهان شبکه ایرانیان

آدمکش آمریکایی در جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیا

دوستان کافه هفت سلام. طبق روال همیشگی سری به باکس آفیس فیلم‌های خارجی می‌زنیم تا ببینیم در طول هفته‌ای که گذشت کدام فیلم‌ها توانسته‌اند در فروش از سایر رقبا پیش بیفتند

آدمکش آمریکایی در جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیا

دوستان کافه هفت سلام. طبق روال همیشگی سری به باکس آفیس فیلم‌های خارجی می‌زنیم تا ببینیم در طول هفته‌ای که گذشت کدام فیلم‌ها توانسته‌اند در فروش از سایر رقبا پیش بیفتند. تابستان رو به پایان است و هنوز هیچ کدام از فیلم‌های تازه اکران شده نتوانسته‌اند به جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیا تکانی بدهند. با توجه به اینکه فیلم ترسناک «آن» در هفته گذشته در صدر باکس آفیس قرار داشت باید دید ژانر وحشت می‌تواند منجی جدول فروش فیلم‌ها باشد یا خیر.

جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیا – هفته آخر شهریور

رتبه نام فیلم فروش هفتگی (میلیون دلار) مجموع فروش
1 آن 60 218
2 آدمکش آمریکایی 14 14
3 مادر 7,5 7,5
4 دوباره خانه 5,3 17,1
5 محافظ مزدور 3,5 70
6 آنابل: آفرینش 2,6 99,9
7 رودخانه ویند 2,5 29,1
8 جهش 2,1 18,6
9 مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه 1,8 330
10 دانکرک 1,3 185,1

فیلم آن در دومین هفته اکران خود همچنان رتبه اول جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیا را در اختیار دارد. دو فیلم تازه اکران شده «آدمکش آمریکایی» و «مادر» نیز در اولین هفته اکران‌شان رتبه‌های دوم و سوم باکس آفیس فیلم‌های خارجی را از آن خود کرده‌اند.

از سوی دیگرفیلم «محافظ مزدور» در پنجمین هفته اکرانش سقوط دو پله‌ای داشته و در جایگاه پنجم قرار گرفته است. در هفته‌ای که گذشت فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» همچنان در فهرست 10 فیلم پرفروش جهان قرار دارد. جدیدترین ساخته «کریستوفر نولان» هم با دو پله سقوط در رتبه دهم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیا قرار دارد.

پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیا
دیلن اوبرایان در نمایی از فیلم آدمکش آمریکایی

«آدمکش آمریکایی» رتبه دوم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیا را به چنگ آورد

فیلم اکشن «آدمکش آمریکایی» (American Assassin) به کارگردانی «مایکل کوئستا» (Michael Cuesta) در اولین هفته اکران خود توانست با فروش 14,800,000 دلاری در پله دوم جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های دنیا قرار بگیرد. بیایید با آدمکش آمریکایی بیشتر آشنا شویم.

این فیلم یک ساعت و پنجاه و یک دقیقه‌ای با بودجه‌ای حدود 33 میلیون دلار ساخته شده است. فیلم‌نامه «آدمکش آمریکایی» بر اساس رمانی به همین نام به قلم «وینسنت فلین» است که کتاب پرفروشی بوده است. «مایکل کوئستا» بیشتر به کار تهیه و کارگردانی سریال‌های تلویزیونی پرداخته است.

از جمله کارهای «مایکل کوئستا» می‌توان به کارگردانی 8 قسمت از سریال (میهن) «Homeland» و تهیه فصل یک سریال (دکستر) «Dexter» اشاره کرد. او پیش از ساختن فیلم «آدمکش آمریکایی» فیلم درام-جنایی «پیغام رسان را بکش» (Kill the Messenger) را در سال 2014 کارگردانی کرده است.

فاجعه‌ای بزرگ در راه است

جدیدترین ساخته «مایکل کوئستا» فیلمی ماجراجویانه و اکشن است. این فیلم، داستان همراهی دو مامور سازمان برای انجام دادن یک ماموریت است. ماموریتی که هدفش تحقیق درباره یک سری حملات تروریستی است. یکی از این دو مامور جوانی به نام «میچ» است که نامزد خود را در یک حمله تروریستی از دست می‌دهد.

میچ که به دنبال انتقام از تروریست‌هاست به استخدام سازمان CIA در می‌آید و پس از دیدن آموزش‌های حرفه‌ای به ترکیه فرستاده می‌شود. مامور دیگر «استن هارلی»، کهنه سرباز جنگ سرد آمریکاست که در این ماموریت همراه و راهنمای «میچ» است.

در همین حین، موجی از حملات تروریستی به راه افتاده که مردم عادی و نظامیان را هدف خود قرار داده است. آن‌ها با پیگیری وقایع و سرنخ‌ها به فردی می‌رسند که قصد دارد جنگ جدیدی را در خاورمیانه راه بیندازد. یکی از افراد فاسد سازمان CIA نیز در این ماجرا دخالت دارد و …

«بتمن» با آدمکش آمریکایی بازگشته است

شاید برای شما جالب باشد بدانید که قرار بود نقش کهنه سرباز آمریکایی را «» و نقش «میچ» را «» بازی کند اما در نهایت «» بازیگر نقش بتمن (در فیلم بتمن و بازگشت بتمن) در نقش «استن »و «» در نقش «میچ» ظاهر می‌شوند. «دیوید سوشی» یکی دیگر از بازیگران این فیلم برای تماشاگران ایرانی بسیار آشناست. ما مدتها او را در نقش «» تماشا کرده‌ایم.

بازیگران: دیلن اوبرایان، مایکل کیتون، سنا لیثن، تیلور کیچ

فیلم «آدمکش آمریکایی» را با دوستان بالای 17 سال خود تماشا کنید و دیدگاهتان درباره فیلم را با ما در میان بگذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان