ماهان شبکه ایرانیان

آخرین مدل بنز در بازار خودرو ایران چه می‌کند؟

حضور قدرتمند آخرین مدل بنز در بازار ایران شاید برای بسیاری از افراد که با مشکلات اقتصادی روزگار می‌گذرانند خبری شوکه کننده باشد، اما واقعیتی است در بازار خودرو ایران که نمی‌شود آن را نادیده گرفت

آخرین مدل بنز در بازار خودرو ایران چه می‌کند؟

حضور قدرتمند آخرین مدل بنز در بازار ایران شاید برای بسیاری از افراد که با مشکلات اقتصادی روزگار می‌گذرانند خبری شوکه کننده باشد، اما واقعیتی است در بازار خودرو ایران که نمی‌شود آن را نادیده گرفت. بازار ایران از کشش بسیار خوبی در زمینه عرضه خودروهای لوکس برخوردار است و همه برندهای لوکس شوق حضور در کشورمان را دارند. بیایید در روزچین بیشتر با آخرین مدل بنز آشنا شویم.

حضور خودروهای لوکس تنها محدود به آخرین مدل بنز نیست و BMW که از رقیبان اصلی و تاریخی مرسدس بنز است با داشتن حجم فروش بالای نسل جدیدش یعنی سری 7 در ایران، مهمترین تحریک کننده ستاره آلمانی برای عرضه نوعی منحصر به فرد از سری اس کلاس با موتور 2500 سی‌سی مطابق نیاز بازار کشورمان تشخیص داده شده است.

واضح است که مرسدس بنز تلاش می‌کند تا با عرضه یک سری جدید از اس کلاس با موتوری کم حجم، خلاء حضور خود در ایران را اینگونه پر کند. اینجور که روزچین پی‌برده است در سال اول، برنامه فروش آخرین مدل بنز رقمی در حدود 1000 دستگاه اس کلاس 2018 است. سه ملاک اصلی بنز برای عرضه این خودرو در نسل جدید، رانندگی هوشمند، فناوری کارآمد و ذات لوکس بیان شده است. این خودرو در هر سه قسمت در بالاترین سطح خود قرار دارد.

اتاق آخرین مدل بنز s-class 2018

به طور کلی S Class سری 2018 با طول 11٫5 متر، عرض 89٫1 و ارتفاع 48٫1 متری با فاصله 16٫3 متری بین دو محور، خودرویی بسیار جادار است که در مقایسه با کابین 730 آی حدود 9 سانتی‌متر فضای بیشتر در اختیار سرنشینان عقب قرار می‌دهد. همانطوری که همه ما از این شرکت آلمانی انتظار داریم، شاهد انبوهی از فناوری‌ها و امکانات با بالاترین کیفیت در آخرین مدل بنز هستیم.

وقتی از نمای داخلی کابین به آخرین مدل بنز نگاه می‌کنیم چوب، تزئینات فلزی و چرم به شکیل‌ترین صورت ممکن در جای خود قرار گرفته‌اند که نظم خاصی با طرح کلاسیک و مدرن آن دارد. یک صفحه کلید مخصوص تلفن، یک ساعت آنالوگ، دو صفحه نمایش بزرگ با وضوح بالا که یکی از آنها برای سرگرمی، مشاهده نقشه و دیگری برای نمایش سرعت، دور موتور و این دسته از اطلاعات از جمله این امکانات به حساب می‌آیند.

سیستم صوتی فراگیر بورمستر با پخش صدای سه بعدی و با کیفیت گوش‌های شما را نوازش می‌دهند. سیستم ایمنی آخرین مدل بنز از یک مجموعه با نام پری‌سیف (Presafe) تشکیل شده است که درست قبل از وقوع حادثه، هشدار (PinkNoise) می‌دهد و شما را برای مواجه شدن با تصادف به خوبی آماده می‌کند.

آخرین مدل بنز نمای پشت

از این گذشته در آخرین مدل بنز دستیار فعال تغییر خط، دستیار ترمز اضطراری فعال و شناسایی فعال علائم ترافیکی یک گام بزرگ به سمت رانندگی کاملا خودکار است که در پکیج‌های کمک راننده جدید این ماشین به کار گرفته شده.

امیدواریم با معرفی آخرین مدل بنز برای بازار ایران هواداران این ستاره آلمانی بتوانند طعم رانندگی لوکس را با این محصول استثنایی بچشند. نظر شما درباره بنز S Class سری 2018 چیست؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان