نحوه استفاده از ریمل ابرو

ابروها به فرم صورت قالب می‌دهند و یکی از مهمترین اجزای صورت برای نمایش احساسات ما هستند به همین دلیل کوچکترین تغییر در شکل و رنگ آن‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در چهره یک شخص داشته باشد

ابروها به فرم صورت قالب می‌دهند و یکی از مهمترین اجزای صورت برای نمایش احساسات ما هستند به همین دلیل کوچکترین تغییر در شکل و رنگ آن‌ها می‌تواند تاثیر زیادی در چهره یک شخص داشته باشد. بعضی خانم‌ها به دلایل مختلف مانند کم پشت بودن ابروها و ... دوست دارند شکل ابروهایشان را خودشان تعریف کنند و راه‌های مختلفی از جمله تاتو و میکروبلیدینگ برای انجام این کار وجود دارد، اما ما در این مقاله می‌خواهیم نحوه استفاده از ریمل ابرو را به شما آموزش دهیم پس در ادامه با بنیتا همراه باشید.

ریمل ابروCredit: Supertab

چرا باید از ریمل ابرو استفاده کنیم؟

استفاده از این محصول باعث می‌شود ابروهای شما در طول روز ثابت و منظم باشند و آرایش صورت شما را بهتر جلوه می‌دهند. مخصوصا اگر موهای ابرو کمی حالت دار یا نامنظم باشند و یا بخواهید رنگ آن‌ها را به طور موقت عوض کنید. ریمل یا ژل ابرو در دو نوع بدون رنگ و رنگی عرضه شده است، انواع بدون رنگ آن برای افرادی مناسب است که ابروهایشان به طور طبیعی پرپشت است و شکل ابروهایشان به خوبی تعریف شده است، این محصولات از مواد طبیعی مانند آلوئه‌ورا تشکیل شده‌اند و به راحتی و با استفاده محصولات پاکسازی کننده پوست پاک می‌شوند. ریمل ابروهای رنگدار اغلب ضد آب بوده و باید از پاک کننده‌های آرایشی برای پاک کردنشان استفاده کنید، این محصولات برای کسانی مناسب هستند که جنس ابروهایشان نازک و کم پشت است یا اینکه به دلایل پزشکی بخشی از ابروهای خود را از دست داده‌اند.

محصول مرتبط: ریمل ابروی لورال پاریس مدل Brow Artist Plumper

ریمل ابرو

Credit: Mac

آماده سازی

قبل از استفاده از هرگونه مواد آرایشی، صورت شما باید تمیز، مرطوب و خشک باشد. اگر قصد انجام آرایش کامل و استفاده از فاندیشن یا کانسیلر روی صورتتان را دارید، شکل دادن به ابرو و استفاده از ریمل ابرو را باید در آخرین مرحله انجام دهید.

ریمل ابروCredit: Benefit Cosmetics

شکل دادن به ابرو

برای شروع ابتدا نقطه ابتدایی، تاج ابرو و نقطه انتهایی ابرو را مشخص کنید سپس به وسیله مداد یا سایه ابرو نقاط خالی ابرو را پر کنید و با توجه به خط طبیعی ابرو، شکل آن را تعریف کنید. می‌توانید با استفاده از موچین، وکس یا بند، موهای کوچک و اضافی اطراف ابرو را تمیز کنید.

ریمل ابروCredit: Maybelline

استفاده از ریمل ابرو

نحوه استفاده از ریمل ابرو مشابه ریمل مژه است. برس آن را از ظرف خارج کرده و به آرامی روی ابروها بکشید، از قسمت‌های داخلی و گوشه ابروها شروع کنید و سپس به سمت قسمت‌های خارجی بروید. به یاد داشته باشید که باید برس ریمل را در جهت رویش طبیعی موهای ابرو بکشید. در قسمت‌های انتهایی ابرو کمی برس را تکان دهید تا تارهای کوچک مو نیز رنگ بگیرند. کل ابروها را با همین روش چند بار ریمل بزنید تا در طول روز ابروهایی پر و زیبا داشه باشید. در استفاده از ریمل ابرو زیاده روی نکنید و تاج آن را بیش از حد تیز نکنید زیرا ممکن است ظاهر ابروهایتان کمی غیر طبیعی به نظر برسد.

اگر ابروهایتان به شدت نازک هستند و می‌خواهید آن‌ها را پر نشان بدهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا ریمل ابرو را در خلاف جهت رویش مو و از قسمت انتهایی به سمت داخل، روی ابروها بزنید و سپس بعد از گذشت چند دقیقه همین کار را در جهت رویش مو تکرار کنید. 

منبع: بنیتا


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان