دکوراسیون پاییزه خانه و کاردستی با کاج

اگر در فصل پاییز در کنار درختان کاج قدم بزنید حتما چشمتان به میوه درخت کاج خواهد افتاد، میوه کاج حالتی مخروطی مانند دارد و جالب است بدانید که می‌توان با کمی خلاقیت و حوصله کاردستی با کاج زیبایی درست کرد. اگر دوست دارید شب‌های بلند نیمه دوم سال را با یک سرگرمی بامزه پر کنید با روزچین و نحوه درست کردن کاردستی با کاج همراه باشید.

دکوراسیون پاییزه خانه و کاردستی با کاج

اگر در فصل پاییز در کنار درختان کاج قدم بزنید حتما چشمتان به میوه درخت کاج خواهد افتاد، میوه کاج حالتی مخروطی مانند دارد و جالب است بدانید که می‌توان با کمی خلاقیت و حوصله کاردستی با کاج زیبایی درست کرد. اگر دوست دارید شب‌های بلند نیمه دوم سال را با یک سرگرمی بامزه پر کنید با روزچین و نحوه درست کردن کاردستی با کاج همراه باشید.

ایده‌های خلاقانه برای کاردستی با کاج

بسیاری از کودکان و نوجوانان جهان از لمس کردن میوه کاج لذت می‌برند و دوست دارند دلیل برای استفاده از آن در اتاق خود داشته باشند. اگر دوست دارید چند ساعت فوق‌العاده را همراه با فرزند خود بگذرانید، این بار که از کنار درختان کاج عبور می‌کنید خم شوید و چندتایی از این میوه‌های بامزه را بردارید. ایده‌های خلاقانه خوبی برای درست کردن کاردستی با آنها داریم.

دسته گل رز با میوه‌های کاج

گل رز با میوه کاج

انصافا باید اعتراف کرد که میوه کاج به لحاظ زیباشناختی حالتی بسیار جذاب و جالب توجه دارد، اگر میوه کاج را از قسمت محل رویش در دست نگه دارید متوجه خواهید شد که این میوه می‌تواند شباهت‌هایی به گل رز داشته باشد، به این ترتیب چه بهتر که برای ساخت کاردستی با کاج از خلاقیت خود استفاده کنید با رنگ کردن میوه‌های کاج و اضافه نمودن چند برگ و شاخه به این میوه‌ها، گل‌های زر زیبایی را با میوه کاج درست کنید.

اگر هم دوست دارید که رنگ‌بندی زیبای قهوه‌ای میوه‌های کاج را حفظ کنید ایرادی ندارد. گل‌های رز شما می‌توانند رنگ شکلاتی داشته باشند تا هم جلوه طبیعی خود را حفظ کرده و هم اگر رنگ‌بندی اتاق‌تان قهوه‌ای – کرم است، به بهترین شکل ممکن با رنگ آن ست شود.

حلقه گل با میوه‌های کاج

کاردستی دسته گل حلقه گل میوه کاج

یکی از مدل‌های جالب کاردستی با کاج، درست کردن دسته گل با میوه‌های کاج است، برای این کار کافی است تا کاج‌ها را به رنگ‌های مختلفی رنگ آمیزی کرده و در کنار هم به صورت دایره مانند قرار دهید. باز هم اگر دوست دارید رنگ طبیعی شکلاتی میوه‌های کاج حفظ شوند نیازی به رنگ جدید نیست. در این حالت استفاده از رنگ طلایی می‌تواند رنگ مکمل خوبی باشد.

سبد گلی با میوه‌های کاج

سبد گل میوه کاج

همان‌گونه که در بالا هم اشاره کردیم میوه درخت کاج شباهت بسیار زیادی به گل رز دارد، با این حساب چه بهتر است که این شباهت را به فال نیک بگیریم و به عنوان یک مدل از کاردستی با کاج، تعداد زیادی میوه کاج کوچک را جمع‌آوری کرده و به رنگ دلخواه، رنگ‌آمیزی کنید.

در نهایت نیز برای تکمیل شدن این کاردستی با کاج کافی است تا میوه‌های کاج را در یک سبد در کنار هم قرار دهید و سبد گلی زیبا از میوه‌های کاج را به دکور منزل خود اضافه کنید. استفاده از رنگ‌های سفید، نقره‌ای، طلایی و زرد هم گزینه‌های دیگرتان است.

عنکبوت با میوه کاج

عنکبوت با میوه کاج

پیشنهاد می‌کنیم برای تفریح و خنده هم که شده حتما این کاردستی با کاج را درست کنید. برای درست کردن عنکبوت با میوه کاج کافی است تا یک میوه کاج نسبتاً بزرگ را بردارید و هشت لوله پاک‌کن فلزی که قابل حالت گرفتن باشد را به رنگ میوه کاج رنگ‌آمیزی کرده و به آن بچسبانید. برای چشم‌ها نیز می‌توانید از چشم‌های آماده در فروشگاه‌های خرازی استفاده کنید. با اتصال یک نخ کاموایی به مرکز این کاج، به راحتی می‌توانید عنکبوت کاجی خود را از سقف آویزان کنید!

گلدانی با میوه کاج

گلدان با میوه کاج

برای این کاردستی با کاج باید یک میوه کاج بسیار بزرگ را انتخاب کنید، سپس قسمت‌های بیرونی میوه کاج را با چسب مایع بی‌رنگ به هم بچسبانید، در نهایت نیز داخل کاج را به دقت خالی کرده و به همان ترتیب که خالی می‌کنید محیط داخل را چسب بزنید تا محکم شود.

پیشنهاد می‌کنیم یک ظرف پلاستیکی کوچک را پیدا کرده و داخل این میوه کاج به نحوی که از بیرون مشاهده نشود قرار دهید، لازم به ذکر است که اگر احساس می‌کنید میوه کاج از داخل و بیرون به خوبی چسبیده است و می‌توان خاک کمی را در خود نگه دارد نیازی به قرار دادن ظرف پلاستیکی نیست.

در نهایت نیز این کاردستی با کاج را در جلوی نور آفتاب قرار دهید تا خشک شود و سپس مقداری خاک داخل گلدان کاجی که درست کرده‌اید بریزید و یک گل کوچک را در این کاردستی با کاج بکارید. گلدان کاجی شما آماده است و می‌توانید از آن در دکوراسیون خلاقانه منزل استفاده کنید.

همان‌گونه که مشاهده کردید با اضافه کردن چاشنی خلاقیت در فرآیند ساخت کاردستی با کاج می‌توانید به ایده‌های بسیار جذاب و جالبی دست پیدا کنید، پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم دستی از دور بر آتش دارید و اهل کاردستی هستید، نمونه‌های جالبی که تاکنون درست کرده‌اید را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر