علیرضا مرزبان:

استقلال تهران به لیگ برگشت/ به حمایت هواداران نیاز داریم

اهواز - سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: در هفته بعد باید به مصاف استقلالی برویم که با شکست دادن نفت تهران، به لیگ برتر برگشت.

استقلال تهران به لیگ برگشت/ به حمایت هواداران نیاز داریم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مرزبان شامگاه امروز پس از شکست تیمش در برابر استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بازی ما را خیلی خوب آغاز کردیم ولی حریف در همین نیمه یک بار توپش به تیرک ما اصابت کرد و خوش‌شانس بودیم که گلی نخوردیم. در نیمه دوم روی یک اشتباه بچه‌گانه گل دریافت کردیم و به هم‌ریخت و در ادامه باز هم روی یک اشتباه بچه‌گانه دیگر گل دوم را دریافت کردیم.

وی افزود: بعد از دو گل، فشار خود را مضاعف کردیم ولی خیلی دیر به گل اول خود دست‌یافتیم و دیگر فرصت جبران نداشتیم. از فرم بازی امروز تیم خود در برابر حریف راضی هستم و حتی می‌توانستیم در این بازی امتیاز بگیریم ولی اشتباهات بچه‌گانه مانع از این کار شد.

مرزبان افزود: در بازی قبل خود در برابر نفت آبادان در حالی بازی را با شکست به پایان بردیم که یک ضربه پنالتی را از دست دادیم. در همان بازی خطایی که یک متر بیرون از محوطه ما بود را داور به‌عنوان پنالتی به سود حریف اعلام کرد و بازی را باختیم. امروز از نظر فوتبالی یعنی ایجاد موقعیت و مالکیت توپ بسیار بهتر از حریف بودیم اما دستمان خالی بود حتی مجبور شدم که نوجوان 16 ساله را در این بازی مورد استفاده قرار دهم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد تصریح کرد: تیم ما برای نیم‌فصل دوم نیاز به تقویت دارد. خوشبختانه به اندازه کافی وقت برای این تغییرات داریم و باید چهره تیم ما را در نیم‌فصل دوم ببیند.

مرزبان افزود: بهترین کار در شرایط فعلی این است که به ثبات نتیجه‌گیری برسیم. امروز وقتی به‌سادگی گل اول را دریافت کردیم از هم پاشیدیم و فکر کردیم دیگر نمی‌توانیم پیروز باشیم و همین امر باعث باخت ما شد.

وی ادامه داد: در بازی بعد باید به مصاف استقلالی برویم که بعد از شکست در داربی، بازی بعدی خود در برابر نفت را برد و به لیگ برگشت به همین دلیل آنها انگیزه بالایی برای بازی برابر ما دارند ولی ما قصد نداریم در این بازی امتیاز از دست بدهیم ولی در کنار آن نیاز شدید به حمایت هواداران خود داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم‌های استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان مشهد در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم استقلال با حساب دو بر یک به سود خود پایان داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان