حواشی بازی استقلال خوزستان - سیاه جامگان مشهد؛

عنایتی مردی با کفش های قرمز/استقلال در غبار تنها بود

اهواز - سیاه جامگان در حالی در اهواز تن به شکست دادند که کفش های قرمز غلامرضا عنایتی مربی این تیم در این بازی بسیار جلب توجه می کرد.

عنایتی مردی با کفش های قرمز/استقلال در غبار تنها بود

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های استقلال خوزستان و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم استقلال با حساب دو بر یک به سود خود پایان داد.

* گل های این بازی را یونس دلفی (70 و 73) برای استقلال خوزستان و  گوران یرکوویچ (86- پنالتی) برای سیاه جامگان به ثمر رساندند.

* این بازی را سعید رحیمی مقدم با کمک رحیم شاهین و یعقوب حجتی سوت زدند و در آن به عبدالله بهمنی و رضا کرملاچعب (استقلال) کارت زرد نشان دادند.
تماشاگر: پانصد نفر

* استقلال خوزستان در این بازی با ترکیب: وحید شیخ‌ویسی، مهرداد پورابوالقاسم، ابوالفضل علایی، موسی کولی‌بالی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حسین بهرامی (58- طالب ریکانی)، حکیم نصاری، یونس دلفی، فرید بهزادی‌ کریمی و کلودیر مارینی جونیور (69- عبدالله بهمنی) بازی کرد.

* سیاه‌جامگان مشهد نیز در این بازی با ترکیب: محمدحسین عین‌افشار، محسن آقایی، وحید عسکری، محمدمهدی عسکری (80- یونس شاکری)، رضا شربتی، محمدرضا خرسندنیا، امیرمحمد پناهی (75- گوران یرکوویچ)، پیام ملکیان، حمیدرضا علی‌عسگری (46- سبحان خاقانی)، روح‌الله سیف‌اللهی و کیوان امرایی در برابر حریف صف آرایی کردند.

* همسایگی استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان در انتهای جدول رده‌بندی، اهمیت امتیازات این مسابقه را دوچندان کرده بود. استقلال خوزستان بعد از پیروزی مقابل ملوان انزلی با یک تغییر و قرار دادن جونیور برزیلی در ترکیب اصلی به میدان آمده بود و سیاه‌جامگان هم که حسین بادامکی و مصطفی احمدی را به‌خاطر محرومیت در اختیار نداشت، شاهد تغییراتی در ترکیب اولیه تیمش بود.

* نیمه نخست این مسابقه در هوای غبارآلود اهواز چنگی به دل نمی‌زد. مالکیت توپ بیشتر در اختیار آبی‌پوشان بود و شاگردان ویسی اکثر دقایق را در نیمه زمین سیاه‌جامگان به توپ ضربه می‌زدند، اما اهمیت امتیازات این بازی و ترس از شکست احتمالی، باعث شده بود که بازیکنان دو تیم کمتر دست به ریسک بزنند و بی محابا به سمت دروازه‌ی تیم مقابل هجوم ببرند.

* استقلال خوزستان با این پیروزی 10 امتیازی شد و به رده چهاردهم رسید. سیاه‌جامگان مشهد نیز به رده شانزدهم نزول پیدا کرد.

* در هوای آلوده اهواز استقبال چندان زیادی از این مسابقه صورت نگرفت و حدود 500 نفر در ورزشگاه غدیر حضور یافتند.

* عکاسان و خبرنگاران ورزشی هم استقبال زیادی از این دیدار انجام ندادند و تعداد اصحاب رسانه نسبت به دیدارهای قبلی کمتر بود.

* غلامرضا عنایتی کمک مربی سیاه‌جامگان با کفش‌های قرمز روی نیمکت حضور یافته بود. عنایتی در مورد اینکه چطور کفش قرمز پوشیده است، گفت: باشگاه این کفش‌ها را داده و خودم دوست نداشتم!

* در دقیقه 54 پس از اینکه جونیور مارینی مهاجم برزیلی استقلال روی بازیکن حریف خطا کرد، نیمکت تیم سیاه‌جامگان نسبت به تصمیم داور مبنی بر نشان ندادن کارت زرد معترض شدند.

* فرید بهزادی کریمی که روی هر دو گل استقلال خوزستان نقش داشت، به‌دلیل مصدومیت در دقیقه 77 جایش را به رضا کرملاچعب داد.

* هواداران حاضر در ورزشگاه غدیر پس از خاتمه بازی به تشویق بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان به‌ویژه عبدالله ویسی پرداختند.

* عبدالله ویسی در دقایق پایانی به‌شدت نسبت به تصمیمات داور مسابقه معترض شد و حتی یک بار وارد زمین مسابقه شد.


 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان